ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
23-11-2019

Το Μετρό της ..υγρασίας

Η επίσκεψή μας στο σταθμό "Σιδηροδρομικός Σταθμός"

Το Μετρό της ..υγρασίας

Επίσκεψη στο σταθμό του Μετρό πραγματοποιήσαμε σήμερα για να δούμε από κοντά την πρόοδο της κατασκευής, τουλάχιστον όσον αφορά τον σταθμό "Σιδηροδρομικός Σταθμός" .

Πλήθος κόσμου σχημάτισε ουρές προκειμένου να εξασφαλίσει μία θέση ξενάγησης αφού οι επισκέψεις έγιναν οργανωμένα σε γκρούπ ατόμων τα οποία μάλιστα η Αττικό Μετρό προμήθευσε με κράνη ασφαλείας.

Από την επίσκεψή μας αποκομίσαμε κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες τις οποίες παραθέτουμε εδώ.

Ιδιαίτερη αίσθηση μας προξένησε καταρχάς η έντονη υγρασία που γίνεται αντιληπτή αμέσως μόλις κατέβει κανείς 2-3 μέτρα από την επιφάνεια. Η υγρασία ήταν παρούσα καθ' όλη την διαδρομή της ξενάγησης και όπως μάθαμε, η υγρασία είναι παρούσα σε όλη τη διαδρομή του Μετρό. Φυσικά, ρωτήσαμε τον υπεύθυνο ξεναγό πού οφείλεται αυτή η υγρασία και μάθαμε ότι το επίπεδο του μετρό βρίσκεται κάτω από τον υδροφόρο ορίζοντα. Ο υπεύθυνος μας εξήγησε ότι υπάρχουν αντλίες οι οποίες έχουν ως σκοπό να απομακρύνουν τα νερά και αυτές οι αντλίες εργάζονται και θα εργάζονται όταν θα λειτουργεί το Μετρό. Το μέγα ερώτημα το οποίο γεννάται είναι πώς, εφόσον τον Μετρό βρίσκεται κάτω από ή μέσα στον υδροφόρο ορίζοντα, θα καταφέρει ο διαχειριστής του έργου όταν αυτό ολοκληρωθεί, να κρατήσει στεγανό τον χώρο. Η υγρασία, και δεν χρειάζεται να είναι κανένας ειδικός για να το καταλάβει, αποτελεί τον νούμερο ένα κίνδυνο για κάθε κατασκευή.
Ακόμη μάθαμε ότι οι συρμοί του Μετρό δεν θα διαθέτουν οδηγό αλλά θα ελέγχονται μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων, αν και θα υπάρχει κάποιος μηχανοδηγός για περιπτώσεις ανάγκης. Αυτό ονομάζεται Smart Drive και είναι κάτι το οποίο λειτουργεί ήδη σε άλλες χώρες.

Ενα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο έχει να κάνει με τον σχεδιασμό του χώρου στις αποβάθρες. Οπως μάθαμε, κάθε αποβάθρα θα διαθέτει προστατευτικά πλαίσια τα οποία θα ανοιγοκλείνουν σε συγχρονισμό με τις θύρες των συρμών. Με λίγα λόγια, δεν θα είναι δυνατή η πρόσβαση μέσα στις σήραγγες αφού θα υπάρχει αυτό το προστατευτικό τείχος και κατά συνέπεια κανείς δεν θα μπορεί να περάσει στο χώρο που θα κινούνται οι συρμοί.

Τέλος, σε ερώτησή μας αν γίνονται εργασίες αυτή τη στιγμή, μάθαμε ότι τα συνεργεία υπολειτουργούν λόγω κάποιων θεμάτων..
Αξιολογήστε το άρθρο


ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Στις πόσες συγγνώμες πάει κάποιος σπίτι του?
Στις πόσες συγγνώμες πάει κάποιος σπίτι του?

Έχει χάσει η λέξη πλέον το νόημά της...

Μένουμε Θεσσαλονίκη: Η μακρά νύχτα του παλαιοκομματισμού
Μένουμε Θεσσαλονίκη: Η μακρά νύχτα του παλαιοκομματισμού

Η τοπική αυτοδιοίκηση έχει βαλτώσει και θα βαλτώσει ακόμα περισσότερο

Καταργούν το ΕΣΥ!
Καταργούν το ΕΣΥ!

Περί προσωπικού γιατρού και άλλων δαιμονίων

Κι όμως, τα πανεπιστήμια (ακριβο)φυλάσσονται!
Κι όμως, τα πανεπιστήμια (ακριβο)φυλάσσονται!

Δεν αρκεί όμως, θέλουμε και αστυνομία...




© 2001-2023 goTHESS.gr
Το goTHESS.gr είναι Οδηγός Πόλης Θεσσαλονίκης ενώ παράλληλα καλύπτει και τα σημαντικότερα ειδησεογραφικά θέματα της ελληνικής επικαιρότητας
facebook twiter
DigitalOcean Referral Badge