Top
gothess Home Page
follow
facebook twiter
ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
27-1-2020

Four No Reason για δύο τελευταίες παραστάσεις

Της ομάδας New_ton Company

Four No Reason για δύο τελευταίες παραστάσεις
fontsize
Εχει λήξει στις: Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

Μετά τη μεγάλη επιτυχία της παράστασης στη σκηνή του Θεάτρου Άλφα την προηγούμενη θεατρική περίοδο, η μεγάλη επιτυχία της Νάντιας Παλαιολόγου, "four no reason" επιστρέφει για δύο τελευταίες παραστάσεις.

Η Νάντια Παλαιολόγου, σταθερή συνεργάτιδα του θεάτρου Άλφα, παρουσιάζει την ολοκληρωμένη εκδοχή της νέας performance της ομάδας της New_ton Company, στη σκηνή του Άλφα με τίτλο “four no reason”.
To “four no reason” είναι ένα εικαστικό/χορευτικό δρώμενο, ένα ταξίδι στον κόσμο του Rene Magritte.

Το δρώμενο, βασίζεται σε στοιχεία από το συνολικό έργο του Magritte αλλά και από την προσωπική του ζωή, σε μια προσπάθεια να ανατραπούν στερεότυπες ματιές με τις οποίες αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα.
Τέσσερις φιγούρες επεξεργάζονται και αφήνονται στις εμπειρίες νέων συσχετισμών ανάμεσα στον ανύπαρκτο λόγο και τα αντικείμενα, τις ανθρώπινες σχέσεις ως ρεαλιστική πραγματικότητα ή ονειρική περιπλάνηση, αφήνοντας ερωτηματικό σχετικά με το τι τελικά είναι πραγματικό.

Ο άχρονος χρόνος, η άφυλη σχέση, η ορατότητα του αόρατου, ο χώρος του κενού και η έννοια του μη-πραγματικού είναι βασικά στοιχεία του έργου του Magritte που δανείζεται το “four no reason”, για να δημιουργήσει ένα φαντασιακό σκηνικό προκαλώντας το θεατή να δει αν πίσω από τον καθρέφτη ή πίσω από έναν πίνακα βρίσκεται η ίδια εικόνα που βλέπει από μπροστά.

Η πρώτη εκδοχή του “four no reason” επιλέχθηκε από το Φεστιβάλ Rabbitlab 1.0 και παρουσιάστηκε στο θέατρο Rabbithole τον Ιούνιο του 2017, ως “work in progress”. To Νοέμβριου του 2018 παρουσιάστηκε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά,στo πλαίσιo του προγράμματος ‘Ανοιχτές Πόρτες’.
Στο θέατρο Άλφα παρουσιάστηκε την προηγούμενη θεατρική περίοδο ενθουσιάζοντας κοινό και κριτικούς.

ΈΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ four no reason

"Η εντυπωσιακή σκηνική σύνθεση της οποίας τη σύλληψη, χορογραφία και σκηνοθεσία υπογράφει η ταλαντούχα Νάντια Παλαιολόγου είναι κάτι παραπάνω από ένα εικαστικό/χορευτικό δρώμενο, εμπνευσμένο από τον κόσμο του Rene Magritte. Είναι ένα ευφυέστατο σχόλιο πάνω στην έννοια αυτού που αποκαλούμε πραγματικότητα, μέσα από ένα περιπετειώδες ταξίδι στο έργο, αλλά και στην προσωπικότητα του ανατρεπτικού Βέλγου ζωγράφου, που υπήρξε μία από τις χαρακτηριστικές φυσιογνωμίες του ευρωπαϊκού σουρρεαλισμού, με σαφείς επιρροές από το καλλιτεχνικό κίνημα του ντανταϊσμού.
Λίλα Παπαπάσχου για το ΘΕΑΘΗΝΑΙ

"Πηγή έμπνευσης της Παλαιολόγου υπήρξε η ξεχωριστή δημιουργική σκέψη και τα έργα του άμεσα αναγνωρίσιμου όσο και δημοφιλούς σε διαφορετικές γενιές Magritte. Τα λίγα και απλά αντικείμενα, ένας κομψός αρχαϊκού στυλ καναπές, ένα ξύλινο τραπέζι, ένα μοβ χαλί, ένα μαύρο καπέλο και ένα καλάθι με πράσινα μήλα, βρέθηκαν πάνω σε μια μαύρη και κατά τα άλλα άδεια σκηνή, δημιουργώντας την κατάλληλη βάση πάνω στην οποία κινήθηκαν οι τέσσερις ικανοί χορευτές Χαρά Βάκρινου, Νάντια Παλαιολόγου, Ελπίδα Σπύρου και Χρήστος Τζιάτζιος, τα πρόσωπα των οποίων, όπως και εκείνα των πινάκων του Magritte, ήταν καλυμμένα από υφασμάτινες κουκούλες.
Πρόκειται για μια εύστοχη σύζευξη της ιδιάζουσας σουρεαλιστικής μαγκριτικής σκέψης με την «απρόσωπη» ανθρώπινη κίνηση, που για πενήντα περίπου λεπτά, όσο δηλαδή διαρκεί η παράσταση, μεταφέρει τον θεατή σε μια άλλη διάσταση, στη σφαίρα του ονειρικού και του άχρονου."
Κωνσταντίνος Π. Καράμπελας-Σγούρδας για το CRITICS' POINT

"Είναι πολύ ενδιαφέρον και συγκινητικό όταν στήνεται ένας καμβάς εξ αρχής με στοιχεία από τα «Θαύματα της Φύσης» και τον «Μεγάλο Πόλεμο», ενώ η επικράτηση του μπλε χρώματος όπως ακριβώς και στο έργο του Μαγκρίτ διαδηλώνεται σε διαφορετικές αποχρώσεις, ενώ ένα σμήνος από μπλε χέρια ξεπηδούν από το στήθος της ερμηνεύτριας. Το κυριότερο είναι πως πραγματικά η σκηνή γίνεται πίνακας, και οι φωτισμοί του Δημήτρη Κουτά συνηγορούν σε συνεργασία με το εφέ του καπνού προς αυτή την λειτουργία ενός μη-χώρου. Ο σουρεαλισμός και ο Μαγκρίτ, γίνονται μια εξαιρετική αφετηρία για την παράσταση της Νάντιας Παλαιολόγου, προσφέροντας πρωτίστως μια εικαστική δημιουργία, όπου ο χορός γίνεται η κίνηση του πινέλου και η προοπτική των πινάκων – σκηνών που εναλλάσσονται."
Νάγια Παπαπάνου για το BOEM RADIO

"Η απουσία του βέβαιου, του λογικού και του συνηθισμένου σε οδηγούν σε εντελώς προσωπικές απ-όψεις για την παράσταση "four no reason". Όπου όμως και αν καταλήξει κανείς, νομίζω πως όλοι θα συμφωνήσουν ότι πρόκειται για μια άρτια δεμένη ομάδα. Οι ερμηνευτές ήταν απόλυτα παρόντες στην απουσία τους, άψογα συντονισμένοι ο ένας με τον άλλο, αλλά και με την μουσική/ ηχητική παρουσία. Η επιλογή του ψυχρού φωτισμού συντέλεσε αποφασιστικά στην “διαπεραστικότητα” του δρώμενου."
PAGKAKI.GR

Συντελεστές:
Σύλληψη/χορογραφία/σκηνοθεσία: Νάντια Παλαιολόγου
Ερμηνεύουν:Χαρά Βάκρινου, Νάντια Παλαιολόγου, Ελπίδα Σπύρου, Χρήστος Τζιάτζιος,
Sound Design:The little thieves Μάριος Κλεφτάκης - Βασίλης Κλεφτάκης
Trailer παράστασης: Σοφοκλής Μπιμπής
Φωτογραφίες:Σοφοκλής Μπιμπής
Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Χρήστος Τζίφας

Τιμές εισιτηρίων: 10 ευρώ κανονικό και 7 ευρώ (φοιτητικό, ΑΜΕΑ, ανέργων, συνταξιούχων, ατέλειες)
τηλ. Κρατήσεων 6973701528
Προπώληση εισιτηρίων στο ταμείο του θεάτρου.




ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
«Αν αργήσω, κοιμήσου…»
«Αν αργήσω, κοιμήσου…»

Στο θέατρο Faust

23-2-2020



Πού οδεύει η παγκόσμια οικονομία και τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό;
Πού οδεύει η παγκόσμια οικονομία και τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό;

Η Dame Minouche Shafik σε συνομιλία με τον Κώστα Π. Μιχαηλίδη

21-2-2020





Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το «6ο Lycabettus Run»
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το «6ο Lycabettus Run»

Την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου

21-2-2020

Σκίζει το αφιέρωμα της Ζωής Τηγανούρια στον Στέλιο Καζαντζίδη
Σκίζει το αφιέρωμα της Ζωής Τηγανούρια στον Στέλιο Καζαντζίδη

Με κουαρτέτο εγχόρδων και εκλεκτούς guest, στο El Convento del Arte

21-2-2020


goTHESS

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ NEA