Η ανυπομονησία που δημιούργησε η συνεχής και μεγάλη διαφήμιση από τους παραγωγούς αλλά και μίντια και τα περιοδικά του κλάδου για την επίμαχη ταινία «Καλώς ήλθατε στη Νέα Υόρκη» του Έιμπελ Φεράρα, γύρω από την υπόθεση του Ντομινίκ Στρος-Καν, κατέληξε τελικά σε μια φούσκα, μια και η ταινία αποδείχτηκε μέτρια και υποδερμική στην προσέγγισή της, από κινηματογραφικής πλευράς, ενώ από πλευράς θέματος περιορίστηκε στα γνωστά γεγονότα που είχαν ήδη βγει στο φως εδώ και τρία χρόνια.
Όσο για τις σεξουαλικές σκηνές και τα όργια στα οποία παρουσιάζεται να επιδίδεται ο Στρος-Καν στο πρώτο περίπου δωδεκάλεπτο της ταινίας είναι δοσμένη με τρόπο που θυμίζει τα χειρότερα και πιο αδέξια πορνό- καταλαβαίνω πως ο Φεράρα ήθελε να δώσει τη γελοιότητα του πράγματος αλλά δυστυχώς κατέληξε να δώσει την εικόνα της γελοιότητας μέσα από τα πλάνα του, με ένα με χοντρό Ζεράρ Ντεπαρντιέ να μουγγρίζει και να βρυχάται σαν κάποιο ζώο (άλλοτε σαν γουρούνι κι άλλοτε σαν ιπποπόταμος), ενώ, στις γυμνές σκηνές του να προκαλεί το γέλιο η τεράστια κοιλιά του.
Η ταινία είχε απορριφθεί από το πρόγραμμα του φεστιβάλ των Καννών γιατί, παρά τις μερικές καλές σκηνές, αυτές, σύμφωνα με τον διευθυντή του φεστιβάλ, Τιερί Φρεμό, δεν ήταν αρκετές για να μπορέσει να συμπεριλάβει την ταινία στο πρόγραμμα των Καννών. Έτσι, η ταινία προβλήθηκε για τους δημοσιογράφους στον κινηματογράφο Star (που την παρουσίασε ο ίδιος ο Ντεπαρντιέ μαζί με τους συμπρωταγωνιστές και τον σκηνοθέτη του), και στην πλαζ Nikki.