Ειδικότερα, από τη Δευτέρα 15.02.2021 θα παρέχονται, αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης (ραντεβού), οι άκρως απαραίτητες υπηρεσίες, οι οποίες αφορούν σε:
- σύσταση χρηματικών εγγυοδοτικών παρακαταθηκών, ιδίως αποφυλακίσεων, καθώς και άλλων υποχρεωτικών παρακαταθηκών που αποδεδειγμένα πρέπει να συσταθούν λόγω προθεσμιών,
- αναλήψεις καταθέσεων, συμπεριλαμβανομένων των διατραπεζικών μεταφορών πιστώσεων (DCT) και ανανεώσεις προθεσμιακών καταθέσεων 16μηνης διάρκειας,
- επίσκεψη στις Θυρίδες,
- εισπράξεις δόσεων δανείων στεγαστικού τομέα, μερικές και ολικές εξοφλήσεις αυτών, εξαλείψεις υποθηκών και παραλαβή αιτήσεων και εγγράφων αποδοχής μακροπρόθεσμης ρύθμισης λόγω υπαγωγής στο πρόγραμμα Γέφυρα (Ν.4714/2020).
Η επικοινωνία για καθορισμό συνάντησης του συναλλασσόμενου ή του νομίμου εκπροσώπου αυτού με την Υπηρεσία, θα πραγματοποιείται τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Τ.Π.& Δανείων (www.tpd.gr – ενότητα "Επικοινωνία").
Τα λοιπά αιτήματα θα εξακολουθήσουν να λαμβάνονται μέσω ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφωνικά ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.
Στα κατά τόπους Γραφεία Παρακαταθηκών η εξυπηρέτηση του κοινού θα πραγματοποιείται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από την οικεία Δ.Ο.Υ.