Το «crash test» των τηλεοπτικών εμφανίσεων των δύο πολιτικών αρχηγών Αλέξη Τσίπρα και Κυριάκου Μητσοτάκη στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ανέδειξε νικητή τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ. Συγκεκριμένα, ο Αλέξης Τσίπρας, βάσει των ποσοστών της Nielsen, προσέλκυσε το 11,5% των τηλεθεατών, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε φτάσει στο 9,6%.
Το ίδιο σκηνικό και στα λεγόμενα «δυναμικά κοινά», ήτοι τους τηλεθεατές-τριες ηλικίες από 18 έως 54 ετών. Εκεί ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατέκτησε ποσοστό 7,8% με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να φτάνει μόλις στο 6,7%.