Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία ενός ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου, στο οποίο οι πολίτες θα μπορούν να καλούν για οποιαδήποτε υπηρεσία και διεργασία αφορά το δημόσιο. Αυτό αποκάλυψε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, εξηγώντας ότι την κάθε υπόθεση θα χρεώνεται ένας υπάλληλος αποκλειστικά.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ ο κ. Πιερρακάκης υπενθύμισε ότι έχουν ψηφιοποιηθεί 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας. Οπως είπε, «Θα έχουν σύντομα ανάδοχο και σε βάθος τετραετίας θα έχουν ολοκληρώσει το έργο τους παρουσιάζοντάς μας ένα τελείως διαφορετικός κράτος».