gothess Home Page
Γιορτάζουν σήμερα: Αγνή Μάξιμος Νεόφυτος

Η θερμοκρασία αυτή την ώρα στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
9.9
9-12-2020

Ο Καθηγητής του ΑΠΘ Γ. Καραγιαννίδης στους επιστήμονες με τη μεγαλύτερη ερευνητική επιρροή παγκοσμίως

Στον κατάλογο περιλαμβάνονται ακόμη δέκα Έλληνες επιστήμονες

Μια ακόμη αναγνώριση του ισχυρού επιστημονικού αποτυπώματος του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης σε παγκόσμιο επίπεδο, ειδικά στον τομέα των Νέων Τεχνολογιών, αποτελεί η κορυφαία διάκριση του Καθηγητή του ΑΠΘ, Γιώργου Καραγιαννίδη.

Ο Καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΑΠΘ, Γιώργος Καραγιαννίδης, περιλαμβάνεται για έκτη χρονιά στον κατάλογο των επιστημόνων με τη μεγαλύτερη ερευνητική επιρροή παγκοσμίως με τίτλο «Highly Cited Researchers», με 560 δημοσιεύσεις και 12.136 ετεροαναφορές.

Ο κατάλογος αυτός συντάσσεται από τον διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Thomson Reuters. Στηρίζεται στα στοιχεία της ερευνητικής βάσης δεδομένων Web of Science και δημιουργείται στο πλαίσιο του project Clarivate Analytics. Περιλαμβάνει συνολικά τους καλύτερους 6.400 ερευνητές, από τα περίπου 9.000.000 ερευνητών που δραστηριοποιούνται παγκοσμίως, το έργο των οποίων έχει τη μεγαλύτερη επιρροή, κάτι που προκύπτει από την απήχηση του έργου τους κατά τα τελευταία 11 έτη.

«Το Πανεπιστήμιό μας βρίσκεται στην αιχμή της έρευνας, με εξαίρετους συναδέλφους από όλα τα επιστημονικά πεδία. Οι επιστήμονές μας, με αφοσίωση στην έρευνά τους, πρωτοπορούν, διακρίνονται και μας κάνουν διαρκώς υπερήφανους», επισημαίνει ο Πρύτανης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Καθηγητής Νικόλαος Γ. Παπαϊωάννου, εκφράζοντας τα θερμά του συγχαρητήρια στον Καθηγητή Γιώργο Καραγιαννίδη για τη σημαντική αυτή διάκρισή του.

Ο Γιώργος Καραγιαννίδης είναι Καθηγητής Ψηφιακών Τηλεπικοινωνιακών Συστηµάτων στο Τµήµα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΑΠΘ. Οι κυριότερες ερευνητικές του δραστηριότητες περιλαµβάνουν τις εξής θεματικές: Ασύρματες επικοινωνίες και επεξεργασία σήματος, Δίκτυα 5G και επόμενης γενιάς, Επεξεργασία σήματος για βιοϊατρικές εφαρμογές κ.λπ.

Εκτός από τον Καθηγητή του ΑΠΘ, στον κατάλογο περιλαμβάνονται ακόμη δέκα Έλληνες επιστήμονες. Τέσσερις από αυτούς εργάζονται στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και δύο στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, το Πανεπιστήμιο Πειραιά και το Ινστιτούτο Πληροφοριακών Συστημάτων ΑΘΗΝΑ έχουν από μία συμμετοχή.

Οι διακεκριμένοι επιστήμονες των ελληνικών Πανεπιστημίων και ερευνητικών φορέων είναι οι (αλφαβητικά):

- Απέργης Νικόλαος, Πανεπιστήμιο Πειραιά και Πανεπιστήμιο Ντέρμπυ, Οικονομία και Διοίκηση
- Γιαμαρέλλος-Μπουρμπούλης Ευάγγελος, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διεπιστημονικό-Ιατρική
- Δαΐκος Γεώργιος, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διεπιστημονικό-Ιατρική