Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όσοι θέλουν να μάθουν μέσω των αναπνευστικών και φωνητικών ασκήσεων τη λειτουργία και την διαχείριση της φωνής. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν σπουδαστές μονωδίας μελοδραματικής ακόμα και χορωδιών, ανεξαρτήτως επιπέδου.
Στο πρώτο σκέλος του σεμιναρίου των αναπνευστικών ασκήσεων έχουν τη δυνατότητα να λάβουν μέρος και σπουδαστές των σχολών πνευστών. Τα μαθήματα είναι ομαδικά, βασικές γνώσεις ανατομίας του αναπνευστικού συστήματος, είδη αναπνευστικών ασκήσεων και ατομικά, με την δυνατότητα παρακολούθησης από όλους τους συμμετέχοντες, τεχνικές φωνητικές ασκήσεις είδη φωνητικών ασκήσεων.
Όλοι οι συμμετέχοντες είναι ενεργά μέλη, δεν υπάρχουν ακροατές.
Με την ολοκλήρωση αυτού του σεμιναρίου ο μαθητής γίνεται ένας μορφωμένος τραγουδιστής.
Οι συμμετέχοντες παίρνουν βεβαίωση συμμετοχής εφόσον έχουν παρακολουθήσει και τους τρεις κύκλους σεμιναρίων.
ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 21 και 22 Μαρτίου 2019, ώρες 10.00 – 20.00
Αίθουσα 117
Πληροφορίες στη Γραμματεία του ΚΩΘ, τηλ 2316009657, 6974 026518
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Ο βαρύτονος Άκης Λαλούσης γεννήθηκε στην Αθήνα.
Σπούδασε Μονωδία και Μελοδραματική στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης και αποφοίτησε το 1999 τάξη Κατερίνας Καρατζά.
Το 2002 ολοκλήρωσε μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Νέα Υόρκη (Juilliard School of Music - Manhattan School of Music), με υποτροφία του ιδρύματος «Ωνάση».
Συμμετείχε σε σεμινάρια των Gabriella Ravazzi, Ulrich Rademacher, καθώς και των καθηγητών του μεταπτυχιακού του, Spiro Malas και Marlena Malas στη Νέα Υόρκη (Chautaqua School of Music) .
To 1996 κέρδισε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό «Φ. Νάκας» στη Θεσσαλονίκη, την ίδια χρονιά εκπροσώπησε την Ελλάδα στη συνάντηση των Ωδείων της Μεσογείου (E.C.U.M.) στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου.
Συμμετείχε στις όπερες και οπερέτες σε πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Στις όπερες: “Prima la musica poi le parole” του Α. Salieri, “Dido and Aenias” του H. Purcel, “La Serva Padrona” του G. B. Pergolesi, “Il Compattimento di Tancredi e Clorida” τoυ C. Μonteverdi, “Il Campanello”- ”Lucia di Lammermoor” του G. Donizetti, “The Medium” –‘’ Τhe Telephone” - “Amal and the Νight Visitors” του G. C. Menotti, “A Midsummer Night’s Dream” του B. Britten,“Die Zauberflöte” - “Don Giovanni” του W. A. Mozart, “Gianni Schicchi”- “La Boheme” -“Tosca”του G. Puccini“,“Carmen” του G. Bizet, “Fidelio” του L. W. Beethoven,“Πούσκιν” του Φ. Τσαλαχούρη, “Agamemnon“του Α.Ντάρλα,
¨Κωνσταντίνος Ο Παλαιολόγος”- “Aνατολή” του Μ. Καλομοίρη,“Ελληνικά Πάθη” του Β. Μartinou, ”L’Italiana in Algeri”- “Le Comte Ory”-‘’ Barbiere di Siviglia” του G.Rossini, “La Traviata”- “Rigoletto” - “Ι Vespri Siciliani”-‘’ Un Ballo in Maschera”-“Othello” του G.Verdi, “Samson et Dalila“του Saint Saëns, “The cunning little wixen“ L. Janáček. Στις οπερέτες: “Die Fledermaus” του J. Strauss, “Die Lustige Witwe”του F.Lehart. Το ρεπερτόριό του επεκτείνεται και σε έργα θρησκευτικής μουσικής. Έχει τραγουδήσει στα ορατόρια:“Χριστουγεννιάτικο Ορατόριο““Weihnachts Oratorium’’ BWV 248,
Magnificat d-dur BWV 243 του J.S.Bach. “Άγιος Δημήτριος”-“Κύριλλος & Μεθόδος”-“Τα νεανικά χρόνια του Μεγάλου Αλεξάνδρου” του Ν. Αστρινίδη.“De Nöel” op.12 του Saint Saëns,“Jepthe” του G. Carissimi.
Στα Requiem: d-moll και Te Deum του Α. Bruckner και op. 48 του G. Faure, Ein Deutsches Requiem op.45 του J.Brahms.
Στις λειτουργίες Messe G-Dur του F. Schubert, Μesse KV317 in C του W.A. Mozart, “Petite Messe Solennelle” του G. Rossini.
Στις καντάτες “Τάφος” του Σ. Μιχαηλίδη και “BWV 153” του J.S.Bach.
Επίσης έχει ερμηνεύσει κύκλους τραγουδιών κάποιους σε παγκόσμια πρώτη των: Δ. Λιάλιου, D. Blake, Α. Κουνάδη, Α. Μουρτζόπουλου, Γ. Κουρουπού, Μ. Θεοδωράκη, Μ. Χατζηδάκη, G. Mahler, F.Schubert.
Έχει συνεργαστεί με πολλές ορχήστρες και έχει συμμετάσχει σε συναυλίες και παραγωγές όπερας
στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Από τις αρχές του 2015 είναι καθηγητής της Σχολής Μελοδραματικής του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης.