Top
gothess Home Page
facebook twiter
ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
12-10-2021

Βροχή οι καταγγελίες για υπέρογκες χρεώσεις στους λογαριασμούς ρεύματος

Η Αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ στην TV100

Βροχή οι καταγγελίες για υπέρογκες χρεώσεις στους λογαριασμούς ρεύματος
fontsize

Σημαντική αύξηση καταγράφει ο αριθμός των καταγγελιών καταναλωτών το τελευταίο δίμηνο για υπέρογκους λογαριασμούς ρεύματος. Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Καταναλωτών για την Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), οι σχετικές καταγγελίες έχουν αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση -μετά τις καταγγελίες που αφορούν τραπεζικά ιδρύματα- από την 3η-4η όπου βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα.

Όπως ανέφερε η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ, Παναγιώτα Καλαποθαράκου, στην εκπομπή «Check in στα γεγονότα» της TV100 και τη Βάσω Λυκουρίνου, «τους τελευταίους δύο μήνες κατακλυζόμαστε από καταγγελίες για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος που έχουν παρουσιάσει μια πολύ σημαντική αύξηση, ιδίως στους εναλλακτικούς προμηθευτές ενέργειας. Για τη ΔΕΗ δεν έχουμε εξάγει ακόμη συμπεράσματα, διότι τώρα έρχονται οι λογαριασμοί. Κι εκεί υπάρχει αύξηση σημαντική, αλλά είναι σε εξέλιξη η έρευνά μας».

Ερωτηθείσα για την αιτία των υπέρογκων αυξήσεων που καταγράφονται στους λογαριασμούς ρεύματος, η κα Καλαποθαράκου τόνισε ότι ο αντικειμενικός παράγοντας της αύξησης της χονδρικής τιμής του φυσικού αερίου δεν δικαιολογεί τόσες μεγάλες αυξήσεις στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος. Αναφερόμενη στα «ψιλά γράμματα» που πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές στις προσφορές που τους γίνονται κυρίως από εναλλακτικούς προμηθευτές, η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ είπε: «Στην ηλεκτρική ενέργεια πρέπει ο καταναλωτής να βλέπει το ανταγωνιστικό κομμάτι: Έχει να κάνει με τη χρέωση της κιλοβατώρας, το πάγιο και τη ρήτρα αναπροσαρμογής. Πολλοί μας προσελκύουν με χαμηλή τιμή κιλοβατώρας, αλλά το μηνιαίο πάγιο είναι πολύ υψηλό».

Σχετικά με τους διακανονισμούς πληρωμής τους οποίους αιτούνται καταναλωτές που οφείλουν μεγάλα χρηματικά ποσά, η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ σημείωσε ότι υπάρχει δυσκολία στη διαδικασία, καθώς οι εταιρείες θέτουν αυστηρούς όρους, οι οποίοι πολλές φορές αποδεικνύονται μη ρεαλιστικοί για τους οφειλέτες. «Κάθε εταιρεία έχει θέσει προϋποθέσεις, πχ για 12 ή 24 δόσεις. Προαπαιτούμενο είναι να διατηρηθεί το κοστολόγιο και να πληρώνει ο οφειλέτης τον λογαριασμό. Σε αντίθετη περίπτωση, χάνεται η ρύθμιση. Υπάρχει δυστοκία στις ρυθμίσεις και οι καταναλωτές βρίσκονται σε δυσκολία» ξεκαθάρισε η κα Καλαποθαράκου.

Τέλος, η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ επανέλαβε το αίτημα της Ένωσης Καταναλωτών να αφαιρεθούν οι επιπλέον χρεώσεις (δημοτικά τέλη, ΕΡΤ κτλ) από τους λογαριασμούς ρεύματος και ο πολίτης να πληρώνει αποκλειστικά την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.



Αξιολογήστε το άρθρο


ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
«Κοιτάζοντας με τα μάτια της ψυχής»
«Κοιτάζοντας με τα μάτια της ψυχής»

Έκθεση Εικαστικών των ΚΔΑΠ ΜΕΑ Νεάπολης-Συκεών

Amber Alert: Εξαφάνιση παιδιού
Amber Alert: Εξαφάνιση παιδιού

Από τον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης

ΛΕΠ: Οδηγός διαχείρισης των κοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού
ΛΕΠ: Οδηγός διαχείρισης των κοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού

Διαδικτυακές διαλέξεις στο πλαίσιο του Λαϊκού Επιμορφωτικού Πανεπιστήμιου δήμου Νεάπολης-Συκεών

Δίκτυο Εθελοντών και Εθελοντριών στον δήμο Νεάπολης-Συκεών
Δίκτυο Εθελοντών και Εθελοντριών στον δήμο Νεάπολης-Συκεών

Ξεκίνησε η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων εγγραφής


Events
Η ατζέντα της ημέρας

Ο,τι συμβαίνει σήμερα στη Θεσσαλονίκη θα το βρεις εδώ




© 2001-2021 goTHESS.gr
Το goTHESS.gr είναι Οδηγός Πόλης Θεσσαλονίκης ενώ παράλληλα καλύπτει και τα σημαντικότερα ειδησεογραφικά θέματα της ελληνικής επικαιρότητας