ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
12-10-2021

Βροχή οι καταγγελίες για υπέρογκες χρεώσεις στους λογαριασμούς ρεύματος

Η Αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ στην TV100

Βροχή οι καταγγελίες για υπέρογκες χρεώσεις στους λογαριασμούς ρεύματος

Σημαντική αύξηση καταγράφει ο αριθμός των καταγγελιών καταναλωτών το τελευταίο δίμηνο για υπέρογκους λογαριασμούς ρεύματος. Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Καταναλωτών για την Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), οι σχετικές καταγγελίες έχουν αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση -μετά τις καταγγελίες που αφορούν τραπεζικά ιδρύματα- από την 3η-4η όπου βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα.

Όπως ανέφερε η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ, Παναγιώτα Καλαποθαράκου, στην εκπομπή «Check in στα γεγονότα» της TV100 και τη Βάσω Λυκουρίνου, «τους τελευταίους δύο μήνες κατακλυζόμαστε από καταγγελίες για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος που έχουν παρουσιάσει μια πολύ σημαντική αύξηση, ιδίως στους εναλλακτικούς προμηθευτές ενέργειας. Για τη ΔΕΗ δεν έχουμε εξάγει ακόμη συμπεράσματα, διότι τώρα έρχονται οι λογαριασμοί. Κι εκεί υπάρχει αύξηση σημαντική, αλλά είναι σε εξέλιξη η έρευνά μας».

Ερωτηθείσα για την αιτία των υπέρογκων αυξήσεων που καταγράφονται στους λογαριασμούς ρεύματος, η κα Καλαποθαράκου τόνισε ότι ο αντικειμενικός παράγοντας της αύξησης της χονδρικής τιμής του φυσικού αερίου δεν δικαιολογεί τόσες μεγάλες αυξήσεις στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος. Αναφερόμενη στα «ψιλά γράμματα» που πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές στις προσφορές που τους γίνονται κυρίως από εναλλακτικούς προμηθευτές, η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ είπε: «Στην ηλεκτρική ενέργεια πρέπει ο καταναλωτής να βλέπει το ανταγωνιστικό κομμάτι: Έχει να κάνει με τη χρέωση της κιλοβατώρας, το πάγιο και τη ρήτρα αναπροσαρμογής. Πολλοί μας προσελκύουν με χαμηλή τιμή κιλοβατώρας, αλλά το μηνιαίο πάγιο είναι πολύ υψηλό».

Σχετικά με τους διακανονισμούς πληρωμής τους οποίους αιτούνται καταναλωτές που οφείλουν μεγάλα χρηματικά ποσά, η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ σημείωσε ότι υπάρχει δυσκολία στη διαδικασία, καθώς οι εταιρείες θέτουν αυστηρούς όρους, οι οποίοι πολλές φορές αποδεικνύονται μη ρεαλιστικοί για τους οφειλέτες. «Κάθε εταιρεία έχει θέσει προϋποθέσεις, πχ για 12 ή 24 δόσεις. Προαπαιτούμενο είναι να διατηρηθεί το κοστολόγιο και να πληρώνει ο οφειλέτης τον λογαριασμό. Σε αντίθετη περίπτωση, χάνεται η ρύθμιση. Υπάρχει δυστοκία στις ρυθμίσεις και οι καταναλωτές βρίσκονται σε δυσκολία» ξεκαθάρισε η κα Καλαποθαράκου.

Τέλος, η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ επανέλαβε το αίτημα της Ένωσης Καταναλωτών να αφαιρεθούν οι επιπλέον χρεώσεις (δημοτικά τέλη, ΕΡΤ κτλ) από τους λογαριασμούς ρεύματος και ο πολίτης να πληρώνει αποκλειστικά την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.



Αξιολογήστε το άρθρο


ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Διάλεξη Αρχαιομετρίας από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
Διάλεξη Αρχαιομετρίας από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο της δράσης "Αρχαιομετρώντας τον Πολιτισμό"

20ή Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης
20ή Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

16 έως 19 Μαΐου 2024, με τιμώμενο το Εμιράτο της Σάρτζα (ΗΑΕ)

O Same84 δημιούργησε μια μοναδική τοιχογραφία στο Ιπποκράτειο
O Same84 δημιούργησε μια μοναδική τοιχογραφία στο Ιπποκράτειο

Για το πρόγραμμα «Χρώμα στα Νοσοκομεία» της UrbanAct

«Όχι στις κεραίες δίπλα στα σχολεία μας!»
«Όχι στις κεραίες δίπλα στα σχολεία μας!»

Ανακοίνωση από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων 1ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς

10η Εθελοντική Αιμοδοσία από τη Χ.Α.Ν.Θ. και το ΤΙΤΑΝ
10η Εθελοντική Αιμοδοσία από τη Χ.Α.Ν.Θ. και το ΤΙΤΑΝ

Σε συνδιοργάνωση 18 κοινωνικών φορέων




© 2001-2023 goTHESS.gr
Το goTHESS.gr είναι Οδηγός Πόλης Θεσσαλονίκης ενώ παράλληλα καλύπτει και τα σημαντικότερα ειδησεογραφικά θέματα της ελληνικής επικαιρότητας
facebook twiter
DigitalOcean Referral Badge