Top
gothess Home Page
facebook twiter
ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
22-11-2021

Το 41% των καταναλωτών προτιμούν να αγοράσουν μια έξυπνη οικιακή συσκευή από φυσικό κατάστημα

Χαμηλή η εμπιστοσύνη στα ψηφιακά εργαλεία υποστήριξης πελατών

Το 41% των καταναλωτών προτιμούν να αγοράσουν μια έξυπνη οικιακή συσκευή από φυσικό κατάστημα
fontsize

Παρότι η υιοθέτηση της ψηφιακής τεχνολογίας προχωρά με ιλιγγιώδεις ρυθμούς – ιδιαίτερα μετά τα εθνικά lockdowns – η έρευνα της EY, Decoding the digital home, αποκαλύπτει ότι το φυσικό κατάστημα παραμένει ένα κρίσιμο στοιχείο της καταναλωτικής εμπειρίας των χρηστών ψηφιακών οικιακών συσκευών. Το 39% όσων συμμετείχαν στην έρευνα θα προτιμούσαν να επισκεφτούν ένα κατάστημα λιανικής όταν αγοράζουν μια κινητή συσκευή ή ένα πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών, ποσοστό που φτάνει το 41% ​​για τις αγορές έξυπνων οικιακών συσκευών.

Η έρευνα – που καταγράφει τις απόψεις περισσότερων από 18.000 νοικοκυριών στον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ – διαπιστώνει, επίσης, ότι το παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο κυριαρχεί στις προτιμήσεις μεταξύ των εναλλακτικών καναλιών υποστήριξης πελατών, παρά τη συστηματική προβολή των πλεονεκτημάτων των ψηφιακών εργαλείων, όπως τα chatbots. Η τηλεφωνική επικοινωνία με έναν εκπρόσωπο, παραμένει η προτιμώμενη επιλογή για ερωτήσεις πελατών σχετικά με ζητήματα που αφορούν ευρυζωνικές υπηρεσίες (54%) και κινητές συσκευές (52%). Το 42% των καταναλωτών προτιμούν τα τηλεφωνικά κέντρα, επειδή πιστεύουν ότι δεν μπορούν να περιγράψουν με σαφήνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν χωρίς να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με έναν εκπρόσωπο, ενώ το 45% πιστεύουν ότι οι ψηφιακές πλατφόρμες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων δεν ενδείκνυνται για τη διαχείριση πολύπλοκων ερωτημάτων.

Περιορισμένη κατανόηση των ψηφιακών υπηρεσιών στο σπίτι

Το επίπεδο ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τα τελευταία προϊόντα και υπηρεσίες είναι εντυπωσιακά χαμηλό, σύμφωνα με την έρευνα. Λιγότερα από τα μισά (42%) μέλη νοικοκυριών κατανοούν τα χαρακτηριστικά των προϊόντων έξυπνου σπιτιού, ενώ μόνο το 37% αντιλαμβάνονται τα οφέλη των κινητών συσκευών με δυνατότητες 5G. Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) βρίσκουν, επίσης, πολύ δύσκολο να κατανοήσουν τις υπηρεσίες επικοινωνίας, ενώ το 36% δυσκολεύονται να αντιληφθούν τις διαφορές μεταξύ των υπηρεσιών που προσφέρουν διάφοροι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι χρήστες ηλικίας 45-54 ετών αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα ως προς την κατανόηση των υπηρεσιών αυτών (29%), σε σύγκριση με το 36% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών.

Οι διάφορες απογοητεύσεις υπονομεύουν τη θετική εμπειρία καταναλωτή

Το εύρος διαφορετικών συσκευών, υπηρεσιών και πλατφορμών δημιουργεί στους καταναλωτές σύγχυση σχετικά με τις επιλογές περιεχομένου – και πάλι, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων ηλιακών ομάδων. Το 39% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών δυσκολεύονται να εντοπίσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο, όπως ταινίες και τηλεοπτικά προγράμματα.

Παράλληλα, το 36% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται σιγουριά όταν θέτουν σε λειτουργία μια έξυπνη συσκευή, ενώ το 27% συμφωνούν ότι η λειτουργία και η διαχείριση τηλεοπτικών εφαρμογών είναι περίπλοκη. Η περιήγηση στους ιστότοπους των παρόχων ψηφιακών υπηρεσιών αποτελεί, επίσης, ένα προβληματικό σημείο για πολλούς χρήστες: το 20% θεωρούν ότι η πλοήγηση στον ιστότοπο ή την εφαρμογή του παρόχου κινητής τηλεφωνίας είναι δύσκολη, ενώ το 23% δυσκολεύονται να περιηγηθούν στον ιστότοπο ή στην εφαρμογή του παρόχου ευρυζωνικής σύνδεσης. Για τους νέους 18-24 ετών, το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 31% και 30% αντίστοιχα.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο κος Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, δήλωσε: «Η ταχύτητα με την οποία προχωρά η ψηφιακή τεχνολογία έχει δημιουργήσει σημαντικά κενά ενημέρωσης και κατανόησης μεταξύ των χρηστών, τόσο ως προς τις έξυπνες οικιακές συσκευές, αλλά και τις ευρυζωνικές συνδέσεις. Την ίδια ώρα, και παρά την αυξημένη διείσδυση των διαδικτυακών αγορών, πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να αναγνωρίζουν σημαντικά πλεονεκτήματα στα φυσικά καταστήματα και στην εξυπηρέτηση μέσω των παραδοσιακών τηλεφωνικών κέντρων, για ζητήματα που αφορούν την κινητή τηλεφωνία ή τις ευρυζωνικές συνδέσεις. Προκειμένου να αναπτυχθούν δυναμικά, οι επιχειρήσεις του κλάδου και οι διάφοροι πάροχοι, θα πρέπει να καταστήσουν τα νέα αυτά εργαλεία και προϊόντα πιο εύχρηστα, πιο διαφοροποιημένα και πιο κατανοητά, για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και την πιστότητα των καταναλωτών».
Αξιολογήστε το άρθρο


ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Το 41% των καταναλωτών προτιμούν να αγοράσουν μια έξυπνη οικιακή συσκευή από φυσικό κατάστημα
Το 41% των καταναλωτών προτιμούν να αγοράσουν μια έξυπνη οικιακή συσκευή από φυσικό κατάστημα

Χαμηλή η εμπιστοσύνη στα ψηφιακά εργαλεία υποστήριξης πελατών

ESET: Επιθέσεις τύπου watering hole σε ιστοσελίδες
ESET: Επιθέσεις τύπου watering hole σε ιστοσελίδες

Τι είναι οι επιθέσεις watering hole

Στο 1,50% το ποσοστό δαπανών για Έρευνα & Ανάπτυξη το 2020 στην Ελλάδα
Στο 1,50% το ποσοστό δαπανών για Έρευνα & Ανάπτυξη το 2020 στην Ελλάδα

Αυξήθηκαν οι δαπάνες και το προσωπικό σε Ε&Α σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία που δημοσίευσε το ΕΚΤ

Νέα πλατφόρμα ESET HOME
Νέα πλατφόρμα ESET HOME

Απόλυτος έλεγχος της κυβερνοασφάλειας στο σπίτι

Η TP-Link παρουσιάζει τη νέα «έξυπνη» ταινία φωτισμού Tapo L900-5
Η TP-Link παρουσιάζει τη νέα «έξυπνη» ταινία φωτισμού Tapo L900-5

Για εκείνους τους χρήστες που επιθυμούν να διακοσμήσουν το σπίτι τους

ESET : Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα Smartphone τώρα που τα παιδιά σας επιστρέφουν στο σχολείο
ESET : Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα Smartphone τώρα που τα παιδιά σας επιστρέφουν στο σχολείο

Να είσαστε ρεαλιστές και να πάρετε τη βοήθεια που σας προσφέρεται..

Start at Upstream: Πρόγραμμα έμμισθης πρακτικής άσκησης για μηχανικούς λογισμικού
Start at Upstream: Πρόγραμμα έμμισθης πρακτικής άσκησης για μηχανικούς λογισμικού

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τα βιογραφικά τους από τις 6 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 17 Οκτωβρίου


Events
Η ατζέντα της ημέρας

Ο,τι συμβαίνει σήμερα στη Θεσσαλονίκη θα το βρεις εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΟΛΥ



© 2001-2021 goTHESS.gr
Το goTHESS.gr είναι Οδηγός Πόλης Θεσσαλονίκης ενώ παράλληλα καλύπτει και τα σημαντικότερα ειδησεογραφικά θέματα της ελληνικής επικαιρότητας