Η ηλεκτροκίνηση των ταξί στη Θεσσαλονίκη αποτελεί αντικείμενο της συνεργασίας του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ (Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών που εδρεύει στη Θέρμη) και της επιχείρησης ραδιοταξί Θεσσαλονίκης TAXIWAY.
Το φιλόδοξο σχέδιο όμως σκοντάφτει στη νομοθεσία που απαγορεύει τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων ως ταξί. Λύση σε αυτό το θέμα ίσως δώσει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος φέρεται να εκφράστηκε θετικά στο ενδεχόμενο νομοθετικών αλλαγών, κατά την επίσκεψή του στη ΔΕΘ.
Το άλλο πρόβλημα, έχει να κάνει με την έλλειψη σταθμών φόρτισης. Ενα ηλεκτροκίνητο ταξί χρειάζεται φόρτιση τουλάχιστον μία φορά – ίσως και δύο φορές – την ημέρα. Αυτό απαιτεί την ύπαρξη σταθμών φόρτισης, ώστε η φόρτιση να γίνεται εύκολα και γρήγορα.
Ο Ευάγγελος Μπεκιάρης, διευθυντής του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, επισημαίνει ότι o ΔΕΔΔΗΕ έχει αναθέσει στο ΙΜΕΤ την υπηρεσία τεχνικού συμβούλου για την ποσοτικοποίηση των απαιτουμένων ταχυφορτιστών κατά μήκος των εθνικών αξόνων και απλών φορτιστών στις αστικές περιοχές της Ελλάδας.
Η πρώτη αυτή σειρά ταχυφορτιστών αναμένεται να εγκατασταθεί με κρατικά κονδύλια και θα περιλαμβάνει σταθμούς φόρτισης για ταξί, σε νευραλγικά σημεία, στις εισόδους των πόλεων, σε σταθμούς συγκέντρωσης ταξί και αλλού.
Η πρώτη αυτή σειρά ταχυφορτιστών αναμένεται να εγκατασταθεί με κρατικά κονδύλια και θα περιλαμβάνει σταθμούς φόρτισης για ταξί, σε νευραλγικά σημεία, στις εισόδους των πόλεων, σε σταθμούς συγκέντρωσης ταξί και αλλού.