Όπως είπε ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσώλης, στο ραδιοφωνικό σταθμό Real FM, o ΟΑΣΘ αδυνατεί να εξυπηρετήσει το σύνολο του νομού. «Είναι τρελό ότι υπάρχουν δρομολόγια 70-80 χιλιομέτρων που θεωρούνται αστική συγκοινωνία. Τα συγκεκριμένα δρομολόγια τα εκτελούσαμε εμείς μέχρι το 2003 με απόλυτη επιτυχία», τόνισε ο κ. Τσώλης.
Ο ίδιος είπε πως, εφόσον οι δύο πλευρές καταλήξουν σε συμφωνία, το ελληνικό δημόσιο θα γλιτώσει περίπου το 50% από το κόστος εξυπηρέτησης των συγκεκριμένων δρομολογίων από τον ΟΑΣΘ. «Συζητάμε για 3 εκατ. χλμ. ετησίως, τα οποία χρηματοδοτούνται στον ΟΑΣΘ με 10 εκατ. ευρώ. Εφόσον τα αναλάβουμε εμείς αυτό το ποσό θα πέσει στα 5 εκατ. ευρώ», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Τσώλης είπε πως η τιμή του εισιτηρίου θα παραμείνει σταθερή στο 1 ευρώ, ενώ, όπως σημείωσε, μόλις υπάρξει η συμφωνία, τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα μπορέσουν να αναλάβουν το έργο μέσα σε δύο μήνες.
ΠΗΓΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ