Το «Ασημένιο Βέλος» το υπερσύγχρονο τρένο που μειώνει την απόσταση Αθήνας Θεσσαλονίκης σε διάστημα μικρότερο από 4 ώρες και έκανε δοκιμαστικά δρομολόγια στο πλαίσιο της ΔΕΘ, προκαλώντας αντιδράσεις με την επιστροφή του στην Ιταλία βρέθηκε στο επίκεντρο του 3ου Thessaloniki Summit.
O υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης από το βήμα του συνεδρίου αναφερόμενος στη σιδηροδρομική σύνδεση με τα Βαλκάνια είπε ότι στους επόμενους μήνες ολοκληρώνεται η σύνδεση με την Ειδομένη με ηλεκτροκίνηση ενώ συμπλήρωσε, ότι «μέχρι το τέλος του 2018 ολοκληρώνεται μετά από πολλές 10ετίες, η σύνδεση Θεσσαλονίκης - Αθήνας και εάν είναι συνεπής η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φέρει ένα πραγματικό ασημένιο βέλος και όχι ένα μοντέλο επίδειξης».
Η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
«Το πραγματικό ασημένιο βέλος ήρθε στην Ελλάδα για να φύγει και όχι να παραμείνει δεδομένων των συνθηκών», είπε ξεκινώντας την ομιλία του από το βήμα του 3ου Thessalonik Forum ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης.
«Το ασημένιο βέλος, ήρθε για να παραμείνει και να κάνει τα δοκιμαστικά δρομολόγια κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ. Τελεία και παύλα», ξεκαθάρισε και επισήμανε ότι όταν το 2019 θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, στον άξονα Θεσσαλονίκη - Αθήνα, τότε «τα τρένα θα πραγματοποιούν την διαδρομή σε λιγότερο από 4 ώρες και θα είναι πλήρως ανταγωνιστικά με τις αεροπορικές εταιρείες».