Top
Τοπικά Νέα
21-11-2018

ΣΟΚ! Οδηγοί του ΟΑΣΘ φοβούνται μήπως «μολυνθούν» από τους πρόσφυγες

Η αποκάλυψη της εφημερίδας Μακεδονία

ΣΟΚ! Οδηγοί του ΟΑΣΘ φοβούνται μήπως «μολυνθούν» από τους πρόσφυγες
fontsize

Ένα έγγραφο με θέμα τη μετακίνηση των προσφύγων που βρίσκονται στις διάφορες δομές της Θεσσαλονίκης, το οποίο βρίθει ρατσιστικών αναφορών καθώς ανάμεσα σ’ όλα λέει πως οι πρόσφυγες «λόγω κουλτούρας» έχουν κακή σχέση «με την προσωπική τους υγιεινή» κι έτσι «υπάρχει μεγάλος κίνδυνος μεταδοτικών ασθενειών τόσο στους οδηγούς όσο και στους υπολοίπους επιβάτες οι οποίοι στριμώχνονται ανάμεσά τους», έφτασε στα γραφεία της διοίκησης του ΟΑΣΘ. Αποστολέας; Οι τέσσερις νεοεκλεγέντες στις πρόσφατες εκλογές του σωματείου των εργαζομένων με την παράταξη «Δρομέας», μια παράταξη για την οποία πολλοί από τους άλλους συνδικαλιστές είχαν εκφράσει την αμηχανία και τον προβληματισμό τους, καθώς πρόσκειται στην άκρα δεξιά.

Κι αυτό, αποδεικνύεται και από το συγκεκριμένο έγγραφο, το οποίο έστειλαν στην διοίκηση του ΟΑΣΘ ζητώντας τους μεταξύ άλλων να βάλουν panic button στα συγκεκριμένα λεωφορεία, να εμβολιάζονται συχνά και να τους παίρνουν αίμα για να δουν πως δεν κόλλησαν κάτι από τους πρόσφυγες!

Το επέστρεψε ως απαράδεκτο η διοίκηση Παππά

Το έγγραφο αυτό, προκάλεσε την οργή του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού, μετά και τα γεγονότα με τα προσφυγόπουλα και τις καταγγελίες της Άρσις για ρατσιστική συμπεριφορά οδηγού του ΟΑΣΘ, που έκανε τον γύρο της χώρας. Η διοίκηση του Στέλιου Παππά επέστρεψε το έγγραφο ως απαράδεκτο στους αποστολείς του, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr, σήμερα θα ενημερώσει τους εκλεγμένους στο δ.σ. των εργαζομένων και θα τους ζητήσει μάλιστα να πάρουν θέση.

Ολόκληρη η επιστολή των 4 «Δρομέων»:

Στις γραμμές 9-40-51-52-54-55-86 του δυτικού τομέα, αλλά και στην γραμμή 87 του ανατολικού τομέα, οι οποίες τα τελευταία χρόνια έχουν επιβαρυνθεί με την μετακίνηση των προσφύγων-μεταναστών από και προς τις δομές φιλοξενίας τους, παρατηρείται έντονα το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής. Το φαινόμενο αυτό οφείλεται κυρίως στην ελλιπή ενημέρωσή τους για το πως πρέπει να χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία γενικότερα. Δεν γνωρίζουν δηλαδή τους κανόνες χρήσης των αστικών λεωφορείων και τις υποχρεώσεις των επιβατών.

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται επίσης ραγδαία αύξηση φαινομένων προπηλακισμού και παραβατικών συμπεριφορών των προσφύγων-μεταναστών, τόσο προς τους οδηγούς, όσο και προς το λοιπό επιβατικό κοινό. Οχλαγωγίες, εκφοβισμοί, απειλές, ασέβεια σε ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες, σεξουαλικές παρενοχλήσεις κ.α. έχουν γίνει πλέον καθημερινότητα.

Τα αποτελέσματα αυτών των φαινομένων είναι να τίθεται σε κίνδυνο καθημερινά η σωματική και ψυχική ασφάλεια των οδηγών και του λοιπού επιβατικού κοινού των συγκεκριμένων γραμμών, αλλά και η υποβάθμιση της αξιοπιστίας και της ποιότητας του παραγόμενου συγκοινωνιακού έργου του Οργανισμού.

Επίσης λόγω των ακατάλληλων συνθηκών υγιεινής στις δομές φιλοξενίας τους, αλλά και λόγο της κουλτούρας τους σε σχέση με την προσωπική τους υγιεινή, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος μεταδοτικών ασθενειών τόσο στους οδηγούς όσο και στους υπολοίπους επιβάτες οι οποίοι στριμώχνονται ανάμεσά τους.

Οι ΟΔΗΓΟΙ σε καθημερινή βάση επιδεικνύοντας επαγγελματική συμπεριφορά και προβάλλοντας το κοινωνικό προφίλ του Ο.Α.Σ.Θ. είναι εκτεθειμένοι στους παραπάνω κινδύνους που προαναφέραμε.

Για όποιον αμφισβητεί έστω και μία λέξη από τα παραπάνω τον καλούμε να κάνει σε απροσδιόριστο χρόνο και αιφνιδίως τις παραπάνω διαδρομές για να τα διαπιστώσει ιδίοις όμμασι.

Προτείνουμε:

1. Συναντήσεις με τους υπευθύνους των δομών φιλοξενίας, ώστε να γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ενημέρωση των προσφύγων-μεταναστών (μέσω φυλλαδίων στην γλώσσα τους και ομιλιών) σχετικά με τους κανόνες και τις υποχρεώσεις των επιβατών των αστικών συγκοινωνιών, αλλά και την ενημέρωσή τους για την χρήση εισιτηρίων και μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών, τα οποία θα αγοράζονται είτε από τις δομές φιλοξενίας, είτε από κάποια ΜΚΟ που βοηθάει τους πρόσφυγες-μετανάστες.

2. Μίσθωση τουριστικών λεωφορείων με έξοδα των δομών φιλοξενίας για την απρόσκοπτη και άμεση μεταφορά των προσφύγων-μεταναστών.

3. Καθημερινός έλεγχος από τους ελεγκτές κομίστρου στις συγκεκριμένες γραμμές με σκοπό την ενημέρωση και τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής.

4. Δημιουργία Ομάδων Υποστήριξης αποτελούμενων από κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό (προσωπικό ιδιωτικής ασφάλειας - Security), οι οποίες θα έχουν ως σκοπό τον έλεγχο των εισιτηρίων και την επιβολή της τάξης και των κανόνων εντός των αστικών λεωφορείων.

5. Τοποθέτηση Κουμπιού Πανικού (Red Button) εντός της καμπίνας του οδηγού (όπως υπάρχει και στα σημεία πώλησης καρτών και εισιτηρίων), προκείμενου να χρησιμοποιείται σε περίπτωση συμβάντος και ενώ είναι αδύνατη η επικοινωνία του οδηγού με τη χρήση του ασυρμάτου ή του κινητού τηλεφώνου. Το κουμπί κινδύνου θα είναι συνδεδεμένο με το KEPKY, για άμεση ανταπόκριση με αποστολή μηχανοκίνητης ομάδας (moto).

6. Κατασκευή κλειστής καμπίνας οδηγού. Αρχικά αυτό μπορεί να γίνει στα λεωφορεία που εργάζονται στις συγκεκριμένες γραμμές.

7. Άμεσος εμβολιασμός όλων των οδηγών που εργάζονται στις γραμμές αυτές. Παρόμοιος εμβολιασμός γίνεται και σε όσους εργάζονται στις δομές φιλοξενίας των προσφύγων-μεταναστών, αλλά και σε όσους έρχονται συστηματικά σε άμεση επαφή.

8. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα να γίνεται προληπτική εξέταση αίματος των οδηγών προκειμένου να διαπιστώνεται η ύπαρξη ή όχι κάποιας μεταδοτικής ασθένειας. Ανησυχούμε για την υγεία μας, αλλά και για την υγεία των μελών των οικογενειών μας.


ΠΗΓΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ , Δήμητρα Τσαμποδήμου







Δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο για το άρθρο



Συνεδρίαση   στο δήμο Νεάπολης-Συκεών για τις πυρκαγιές στο Σέιχ-ΣουΣυνεδρίαση στο δήμο Νεάπολης-Συκεών για τις πυρκαγιές στο Σέιχ-Σου

Σίμος Δανιηλίδης: Όλοι πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση


Επίσκεψη Μάρκου Μπόλαρη στον Οργανισμό Λιμένος ΘεσσαλονίκηςΕπίσκεψη Μάρκου Μπόλαρη στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης

Το λιμάνι Θεσσαλονίκης μοχλός ανάπτυξης


Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Βενιζέλου λόγω εργασιών ΜετρόΚυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Βενιζέλου λόγω εργασιών Μετρό

Για διάστημα τριών μηνών


Εργασίες συντήρησης στη Νέα Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-ΚιλκίςΕργασίες συντήρησης στη Νέα Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Κιλκίς

Από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας


Χρηματοδότηση των έργων μετατροπής του πρώην στρατοπέδου «Παύλου Μελά»Χρηματοδότηση των έργων μετατροπής του πρώην στρατοπέδου «Παύλου Μελά»

Από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας


Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική έκθεση KOTFA 2019Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική έκθεση KOTFA 2019

Στη Σεούλ της Νότιας Κορέας


Eργασίες συντήρησης στην Περιφερειακή Οδό ΘεσσαλονίκηςEργασίες συντήρησης στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης

Συνεχίζονται την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019


Ολοκληρώθηκε η 5η Επιτροπή Παρακολούθησης του ΕΣΠΑΟλοκληρώθηκε η 5η Επιτροπή Παρακολούθησης του ΕΣΠΑ

Τζιτζικώστας: «Το 2019 έτος επιχειρηματικότητας για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας»


Ο Καθηγητής Νίκος Παπαϊωάννου νέος Πρύτανης του ΑριστοτελείουΟ Καθηγητής Νίκος Παπαϊωάννου νέος Πρύτανης του Αριστοτελείου

Η θητεία των νέων Πρυτανικών Αρχών ξεκινά την 1η Σεπτεμβρίου 2019


5η Συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας5η Συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019



goTHESS

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
HOMENIO Ξυλινα Γραμματα

ΡΟΗ NEA

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΟΛΥ
Ο «Φάκελος Λαμπράκη» στο σταθμό «Ευκλείδης» του ΜετρόΟ «Φάκελος Λαμπράκη» στο σταθμό «Ευκλείδης» του Μετρό
Εργασίες συντήρησης  στην Εθνική Οδό 16 Θεσσαλονίκης – Γαλάτιστας - Αρναίας – ΠαλαιοχωρίουΕργασίες συντήρησης στην Εθνική Οδό 16 Θεσσαλονίκης – Γαλάτιστας - Αρναίας – Παλαιοχωρίου
Σέιχ-Σου: ξεκίνησε η υλοτόμηση των κατεστραμμένων δένδρων από τον βλαστοφάγοΣέιχ-Σου: ξεκίνησε η υλοτόμηση των κατεστραμμένων δένδρων από τον βλαστοφάγο
Ο Καθηγητής Νίκος Παπαϊωάννου νέος Πρύτανης του ΑριστοτελείουΟ Καθηγητής Νίκος Παπαϊωάννου νέος Πρύτανης του Αριστοτελείου
4.528 παιδιά δωρεάν στους Βρεφονηπιακούς-Παιδικούς Σταθμούς, στα ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠμεΑ4.528 παιδιά δωρεάν στους Βρεφονηπιακούς-Παιδικούς Σταθμούς, στα ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠμεΑ
Συνεχίζονται οι εργασίες συντήρησης στην Περιφερειακή ΟδόΣυνεχίζονται οι εργασίες συντήρησης στην Περιφερειακή Οδό
«Kamishibaï Plurilingue»: Διεθνής Διαγωνισμός για την πολυγλωσσία και την πολυπολιτισμικότητα«Kamishibaï Plurilingue»: Διεθνής Διαγωνισμός για την πολυγλωσσία και την πολυπολιτισμικότητα
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική έκθεση KOTFA 2019Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική έκθεση KOTFA 2019
Νεότερα σχολιασμένα:
Φοράω