ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
15-5-2019

Εκπαιδευτικές Ημερίδες από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

Σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη & Πάτρα

Εκπαιδευτικές Ημερίδες  από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σε ετήσια βάση διοργανώνει εκπαιδευτικές Ημερίδες για την Εξυπηρέτηση Πελάτη στη Θεσσαλονίκη, την Κρήτη και την Πάτρα και παρουσιάζει βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης, νέες τάσεις και τεχνολογίες στα Στελέχη των Εταιρειών - Μελών του.


Το πρόγραμμα των Ημερίδων Εξυπηρέτησης Πελατών για το 2019, έχει διαμορφωθεί ως εξής:

•           Θεσσαλονίκη, 7 Ιουνίου |5η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη      

•           Κρήτη, 27 Ιουνίου | 2η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη

•           Πάτρα, 26 Σεπτεμβρίου | 3η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη  

 
Οι Ημερίδες Εξυπηρέτησης Πελάτη με στόχο τη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών, ξεκίνησαν το 2015 στη Θεσσαλονίκη και ύστερα από τη μεγάλη ανταπόκριση που γνώρισαν, το 2017 παρουσιάστηκαν στην Πάτρα και μόλις πέρυσι ξεκίνησε το ταξίδι τους στην Κρήτη. Για το ΕΙΕΠ αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του οράματός του, ενώ παράλληλα επιβεβαιώνεται περίτρανα ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Ανοίγοντας τις πόρτες και στο κοινό της περιφέρειας, το ΕΙΕΠ δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε ποιοτική εκπαίδευση από σημαντικούς παίκτες της αγοράς και ταυτόχρονα καλλιεργεί την ανάπτυξη της κουλτούρας Εξυπηρέτησης Πελατών στη χώρα μας.

Οι Ημερίδες είναι ολοήμερες και περιλαμβάνουν ένα πλούσιο πρόγραμμα ομιλιών από επιτυχημένες εταιρείες από διάφορους κλάδους της αγοράς, όπως τηλεπικοινωνίες, τράπεζες, συμβουλευτικές υπηρεσίες, αυτοκινητοβιομηχανίες, εταιρείες retail κα.


Για περισσότερες πληροφορίες  επικοινωνήστε με το ΕΙΕΠ στο info@customerservice.gr, 2106686370, ή στο Facebook.


Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 116 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου. Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Στόχος του ΕΙΕΠ είναι η δημιουργία ενός επιχειρηματικού πλαισίου που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον "εξυπηρετούμενο" πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.
Αξιολογήστε το άρθρο


ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Προσπάθησαν να κλέψουν σταθμευμένο Ι.Χ. φορτηγό
Προσπάθησαν να κλέψουν σταθμευμένο Ι.Χ. φορτηγό

Το είχαν ξανακάνει με την ίδια μεθοδολογία και διαφορετική σύνθεση κάθε φορά

Ζητούσε χρήματα για να μην τον δυσφημήσει σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα
Ζητούσε χρήματα για να μην τον δυσφημήσει σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα

Σύλληψη 56χρονου για απόπειρα εκβίασης και δυσφήμηση




© 2001-2023 goTHESS.gr
Το goTHESS.gr είναι Οδηγός Πόλης Θεσσαλονίκης ενώ παράλληλα καλύπτει και τα σημαντικότερα ειδησεογραφικά θέματα της ελληνικής επικαιρότητας
facebook twiter
DigitalOcean Referral Badge