Σύμφωνα με κυβερνητική πηγή, οι δύο πλευρές τα βρήκαν στα βασικά σημεία, δηλαδή στις γραμμές οι οποίες θα παραχωρηθούν, καθώς και στο ύψος του τιμήματος το οποίο προσδιορίστηκε κοντά στο 1,4 ευρώ ανά οχηματοχιλιόμετρο. Όσον αφορά τη χρονική διάρκεια της σύμβασης αυτή θα οριστεί στα δύο χρόνια με δικαίωμα επέκτασης για έναν ακόμη. Πρόθεση των δύο πλευρών είναι η υπογραφή της σύμβασης να γίνει τις επόμενες ημέρες ώστε να σταλεί στη συνέχεια προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Στο παιχνίδι αναμένεται να μπουν και άλλα δύο ΚΤΕΛ, της Χαλκιδικής και των Σερρών στα οποία θα ανατεθούν κάποιες από τις γραμμές της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης. Ωστόσο, ανάδοχος του συνόλου του έργου θα είναι το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης το οποίο με τη σειρά του θα προχωρήσει στην εκχώρηση αυτών των γραμμών στα υπόλοιπα δύο ΚΤΕΛ.
Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ εκφράζουν τη διαφωνία τους για τη νέα σύμβαση, όπως συνέβη και για τα δρομολόγια που ήδη εκτελεί το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Ταυτόχρονα, το συνδικάτο των εργαζόμενων, διαφωνεί με το γεγονός ότι δεν ενεργοποιήθηκε η ΑΣΥΘ, δηλαδή το διάδοχο σχήμα του ΟΑΣΘ.
ΠΗΓΗ ΔΕΠΘΕ