ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
17-10-2019

Ακόμη 25 δρομολόγια του ΟΑΣΘ εκχωρούνται στο ΚΤΕΛ

100 λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα απελευθερωθούν

Ακόμη 25 δρομολόγια του ΟΑΣΘ εκχωρούνται στο ΚΤΕΛ

Τη συμφωνία εκχώρησης ακόμη 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ περιέγραψε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στ. Τσώλης μιλώντας στον ρ/σ Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης και την εκπομπή «Ορθά-Κοφτά».

«Για να αποσυμφορηθεί η κατάσταση στον ΟΑΣΘ πήραμε 6 γραμμές τον Μάιο του 2019 και τώρα συμπληρώνεται με επιπλέον περιαστική ζώνη, και όλες τις γραμμές που την αφορούν εκτός από το δρομολόγιο Περαία, Μπαξέ, Αγγελοχώρι, Μηχανιώνα. Πρόκειται για 15 εκ. χιλιόμετρα. Η υπογραφή της σύμβασης θα περάσει από τον ΟΑΣΘ και τον ΟΣΕΘ» διευκρίνισε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ αναφέροντας ότι έχει ήδη υπάρξει προσύμφωνο με το Υπουργείο ενώ η σύμβαση θα πρέπει να περάσει και από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Απέκλεισε το ενδεχόμενο το ΚΤΕΛ να αναλάβει το σύνολο του συγκοινωνιακού κέντρου της Θεσσαλονίκης καθώς το μητροπολιτικό κέντρο θα μείνει σε δημόσια διαχείριση και έλεγχο.

«Η συμφωνία αυτή είναι αντιγραφή της συμφωνίας που κάναμε τον Μάιο του 2019 για τις έξι γραμμές. Ο ΟΣΕΘ θα πιστοποιεί την εκτέλεση έργου, εμείς εκτελούμε σε ωράρια και τιμή εισιτηρίου που καθορίζονται από τον ΟΑΣΘ μέσα από το κράτος, με 1 ευρώ το χιλιόμετρο με όλες τις διακλαδώσεις που υπάρχουν για τα φοιτητικά εισιτήρια κ.α» τόνισε και πρόσθεσε πως η προηγούμενη σύμβαση του ΚΤΕΛ με τον ΟΑΣΘ (έξι γραμμές) κοστίζει 4 εκ. 800 χιλ ενώ η νέα περίπου 18 εκ. ευρώ. Για την υλοποίηση του έργου το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα προχωρήσει στη πρόσληψη 300 νέων οδηγών και σε αγορά νέων λεωφορείων.

«Για την εύρυθμη λειτουργία του έργου χρειάζονται 120 λεωφορεία. Από την παραχώρηση του έργου 100 λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα απελευθερωθούν για να λειτουργήσουν στο μητροπολιτικό κέντρο. Η επένδυση κοστολογείται από το ΚΤΕΛ ότι ανέρχεται στα 12 εκ. ευρώ» συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με τον ίδιο η εκτέλεση του ίδιου έργου από τον ΟΑΣΘ κοστίζει περισσότερο. «Για τον ΟΑΣΘ στοιχίζει 4 ευρώ το χιλιόμετρο ενώ εμείς το κάνουμε με 1,45. Εμείς το έργο που θα εκτελέσουμε στο σύνολο ανέρχεται σε 23 εκ. ευρώ και 15 εκ. χιλιόμετρα. Ο ΟΑΣΘ εκτελεί το ίδιο έργο με 60 εκ. ευρώ. Μια εταιρεία όπως ο ΟΑΣΘ που έχει δημιουργηθεί με όλα τα στρεβλά που είχαν επιχειρήσεις αυτές είναι σε φάση τέτοια που ανεβαίνει το κόστος λειτουργίας του» είπε συγκεκριμένα.

Αξιολογήστε το άρθρο


ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Τροχαίο δυστύχημα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης - Εδέσσης
Τροχαίο δυστύχημα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης - Εδέσσης

Τραυματίστηκε θανάσιμα 52χρονος οδηγός μοτοσικλέτας

Aπάτη σε βάρος εταιρείας του εξωτερικού με οικονομικό όφελος 148.000 ευρώ
Aπάτη σε βάρος εταιρείας του εξωτερικού με οικονομικό όφελος 148.000 ευρώ

Ο δράστης ταυτοποιήθηκε μετά από συνεργασία της EUROPOL με τις Αρχές της Γαλλίας

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην ανατολική εσωτερική περιφερειακή οδό
Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην ανατολική εσωτερική περιφερειακή οδό

Μεταξύ των Ανισόπεδων Κόμβων Κ6 (Νεάπολης) και Κ8 (Τριανδρίας)

Ελέγχθηκαν 77 ανήλικοι στο Ωραιόκαστρο στο πλαίσιο της πρόληψης της παραβατικότητας των ανηλίκων
Ελέγχθηκαν 77 ανήλικοι στο Ωραιόκαστρο στο πλαίσιο της πρόληψης της παραβατικότητας των ανηλίκων

Σκοπός ήταν η συλλογή στοιχείων και η χαρτογράφηση της κίνησης ανηλίκων που ενδεχομένως εμπλέκονται σε περιστατικά παραβατικότητας.




© 2001-2023 goTHESS.gr
Το goTHESS.gr είναι Οδηγός Πόλης Θεσσαλονίκης ενώ παράλληλα καλύπτει και τα σημαντικότερα ειδησεογραφικά θέματα της ελληνικής επικαιρότητας
facebook twiter
DigitalOcean Referral Badge