Καταγγέλλεται απάνθρωπη συμπεριφορά υπαλλήλου των ΕΛΤΑ Πυλαίας, ο οποίος αρνήθηκε να εξυπηρετήσει κατά προτεραιότητα, νοσηλεύτρια εργαζόμενη σε ΜΕΘ.
Η νοσηλεύτρια πήγε στα ΕΛΤΑ Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να εξυπηρετήσει τη μητέρα της που βρίσκεται σε ανοσοκαταστολή και αδυνατεί να μεταβεί η ίδια. Εκεί είπε σε υπάλληλο ότι εργάζεται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Covid-19 της Κλινικής «Αρωγή» που έχει επιταχθεί και ότι στις 2 μμ ξεκινά η βάρδιά της, όμως εκείνος της απάντησε ότι πρέπει να μείνει στην αναμονή, στην οποία βρίσκονταν 120 άτομα. Μάλιστα, σύμφωνα με όσα καταγγέλλονται, δεν ζήτησε καν να επιβεβαιώσει την αλήθεια των λεγομένων της νοσηλεύτριας.
Η μητέρα της νοσηλεύτριας και καταγγέλλουσα [τα στοιχεία της στη διάθεση της efsyn.gr] τονίζει ότι επικοινώνησε με την Αστυνομία, την Πολιτική Προστασία και τον ΕΟΔΥ, οι οποίοι δήλωσαν όλοι αναρμοδιότητα. Παράλληλα, σημειώνει ότι επί δίωρο τα τηλέφωνα των ΕΛΤΑ δεν απαντούσαν.
ΠΗΓΗ efsyn