Την εκτίμηση ότι πάνω από οκτώ στις δέκα εμπορικές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης (ποσοστό 85%) δεν έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν το click-away, καθώς δεν διαθέτουν διαδικτυακή παρουσία, εξέφρασε μιλώντας στο ΑΠΕΜΠΕ, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης.
Γνωστοποίησε παράλληλα ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα που δημιουργεί ο ΕΣΘ, με στόχο ακριβώς να προσφέρει διαδικτυακή παρουσία σε όσες επιχειρήσεις δεν έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν e-shop, αναμένεται να παρουσιαστεί τον Ιανουάριο, μετά από καθυστερήσεις που σημειώθηκαν λόγω των lockdown.