Καταγγελία για ελληνική επιχείρηση Μάρκετ τροφίμων δεχθήκαμε, η οποία δραστηριοποιείται στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.
Οπως μας έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη επιχείρηση κατ επανάληψη διαθέτει στα ράφια και στα ψυγεία της ληγμένα προίόντα. Ο καταγγέλλων, ανέφερε ότι είναι τουλάχιστον η τρίτη φορά που αγόρασε προϊόν το οποίο είναι ληγμένο. Η πρώτη αγορά, αφορούσε συσκευασμένο κασέρι σε φέτες. Οταν άνοιξε την συσκευασία, οι φέτες ήταν κολλημένες μεταξύ τους και αυτό τον έκανε να υποπτευτεί ότι το προϊόν ίσως ήταν χαλασμένο. Βλέποντας την ημερομηνία λήξης, διαπίστωσε ότι πράγματι το προϊόν είχε λήξει για περισσότερο από έναν μήνα. Ο καταγγέλλων, επέστρεψε το προϊόν και δέχθηκε την συγνώμη των υπαλλήλων του καταστήματος, θεωρώντας ότι ήταν τυχαία γεγονός.
Αρκετό καιρό αργότερα, αγόρασε από το ίδιο κατάστημα άλλο προϊόν το οποίο και αυτό ήταν ληγμένο. Σαν να μην έφτανε αυτό, κοιτάζοντας την απόδειξη αγοράς διαπίστωσε ότι το κατάστημα τον είχε χρεώσει διπλά για αγορά ενός πρόϊόντος. Πήγε λοιπόν και πάλι στο κατάστημα το οποίο και πάλι ζητούσε συγγνώμη. Ο καταγγέλλων δεν πείστηκε από τις συγνώμες των υπαλλήλων και θα προσφύγει στην ένωση καταναλωτή για τα περεταίρω.