Το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης καταγγέλλει το ΠΥΣΔΕ για αυθαιρεσίες σε ό,τι αφορά τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που είναι υπεράριθμοι και ζητά εξηγήσεις για τις διαδικασίες τοποθέτησης των καθηγητών σε Γυμνάσια και Λύκεια ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.
Σύμφωνα με την Α ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, χαρακτηριστική είναι η περίπτωση σε σχολείο της πόλης, πλεόνασμα 14 ωρών φιλολόγου, που δόθηκε από το σχολείο, αγνοήθηκε από το ΠΥΣΔΕ με αποτέλεσμα να μην κριθεί οργανικά υπεράριθμη η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός του σχολείου, που κάθε χρόνο είναι λειτουργικά υπεράριθμη, ώστε να μπορέσει να αξιοποιήσει την ευνοϊκή νομοθεσία για την υπεραριθμία.
Από την πλευρά του ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης τονίζεται ότι για τις περιπτώσεις των υπεράριθμων εκπαιδευτικών αποφασίστηκε να ληφθούν υπόψη τα στοιχεία που δόθηκαν από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, δηλαδή τα κενά και τα πλεονάσματα για τις μεταθέσεις του Μαρτίου, πάντα με βάση τη σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας. Οι συγκεκριμένες ενέργειες έγιναν για λόγους δίκαιης και ίσης μεταχείρισης των υπεράριθμων.
Όπως διευκρινίζεται από το ίδιο υπηρεσιακό συμβούλιο, στην περίπτωση των Επαγγελματικών Λυκείων, ελήφθησαν υπόψη τα κενά που εστάλησαν τον περασμένο Μάρτιο επειδή δεν είχαν οριστικοποιηθεί τα τμήματα των μαθητών των ΕΠΑΛ ενώ ταυτόχρονα δεν υπήρχε σαφής εικόνα στο πληροφοριακό σύστημα.
ΠΗΓΗ ΔΕΠΘΕ