Top
follow
facebooktwiter
ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΤΖΕΝΤΑ
/Τοπικά Νέα/
28-8-2019

Ανακοίνωση συνδικαλιστών του ΟΑΣΘ για τον θάνατο οδηγού εν ώρα υπηρεσίας

Ενα απλό καρδιογράφημα δεν αρκεί..

Ανακοίνωση συνδικαλιστών του ΟΑΣΘ για τον θάνατο οδηγού εν ώρα υπηρεσίας
fontsize

Με αφορμή τον πρόσφατο θάνατο οδηγού εν ώρα υπηρεσίας, η «Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία» (ΔΑΣ) ΟΑΣΘ σε ανακοίνωσή της αναφέρει τα εξής:

Την Παρασκευή 23-8 κηδεύτηκε ο συνάδελφός μας οδηγός που την προηγούμενη ημέρα άφησε τη τελευταία του πνοή κυριολεκτικά «στο τιμόνι» εν ώρα υπηρεσίας. Με αφορμή αυτό το τραγικό περιστατικό εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του συναδέλφου.


Ο δικός του θάνατος –και πολλών άλλων συναδέλφων στο παρελθόν – μας υπενθύμισε τις δύσκολες έως ακραίες συνθήκες στις οποίες εργάζονται όλοι οι οδηγοί χειμώνα – καλοκαίρι.

Πέρα από τις όποιες παθολογικές αιτίες ή και το ιστορικό που μπορεί να έχει κάποιος, το κυρίαρχο είναι οι επιπτώσεις που έχουν στην υγεία οι συνθήκες εργασίας, τι μέτρα υγιεινής και ασφάλειας υπάρχουν, και ποια είναι η πρόληψη για την προστασία της υγείας των εργαζομένων.

Τα αντιλαϊκά μέτρα που εναλλάξ προωθεί η εκάστοτε κυβέρνηση για να στηρίξει τους στόχους του κεφαλαίου έχουν βαριές επιπτώσεις στην ζωή των εργαζομένων.

Αυτά με τη σειρά τους αυξάνουν κατακόρυφα την εντατικοποίηση της εργασίας όλου του προσωπικού και κυρίως των οδηγών αλλά και τεχνιτών – για μην ξεχνάμε τον σοβαρό τραυματισμό του συναδέλφου τεχνίτη το 2013 στο Αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ του Φοίνικα από το οποίο έμεινε ανάπηρος σε ποσοστό 80%.

Από την άλλη στα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας γίνονται συνεχώς εκπτώσεις αφού ο εξοπλισμός στα συνεργεία δεν ενισχύεται και δύσκολα ανανεώνετε ενώ πολλά λεωφορεία είναι σε άθλια κατάσταση.

Π.χ. τα συνεργεία του Οργανισμού ούτε διαθέτουν και ούτε διέθεταν ΠΟΤΕ φρενόμετρα και τζογόμετρα για τον ακριβή έλεγχο των φρένων και των συστημάτων διεύθυνσης των 600 και πλέον λεωφορείων που διαθέτει!!

Η αύξηση του ορίου ηλικίας του στόλου από τα 12 χρόνια στις αρχές του 2000 σταδιακά στα 23 χρόνια με τους νόμους της ΝΔ ,ΠΑΣΟΚ και τελευταία του ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα σοβαρό στοιχείο που μπορεί ο κάθε ένας να αξιολογήσει στο τι επιπτώσεις μπορεί αυτό να έχει τόσο στην αύξηση του άγχους των οδηγών που οδηγούν τέτοια λεωφορεία όσο και στην ασφάλεια που μπορεί αυτά να παρέχουν στο επιβατικό κοινό.
Η ασφάλεια των λεωφορείων και η προστασία της υγείας των εργαζομένων έχει κόστος και αυτό το κόστος αποφεύγουν να επωμιστούν όλες οι κυβερνήσεις με αποτέλεσμα τα τραγικά φαινόμενα που ζουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες και οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ.

Εργαζόμενοι, Συνδικάτα και φορείς χρειάζεται να απαιτήσουμε να παρθούνε ουσιαστικά μέτρα για την ανάταξη της συγκοινωνίας.

-Άμεση απόσυρση και αντικατάσταση των υπέργηρων λεωφορείων.
-Προσλήψεις προσωπικού στους κρίσιμους τομείς –συντήρηση- όπου υπάρχει έλλειψη έμπειρων τεχνιτών.
-Σύγχρονος εξοπλισμός για τον έλεγχο και επισκευή των οχημάτων
– Πλήρη γκάμα όλων των ανταλλακτικών και αναλώσιμων
-Επιπρόσθετες, δωρεάν και συχνότερες Ιατρικές εξετάσεις με σύγχρονα μηχανήματα και τεχνολογικό εξοπλισμό. Οι εξετάσεις κάθε 5 χρόνια που γίνονται σήμερα στο προσωπικό είναι πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Ιδιαίτερα για τα καρδιαγγειακά νοσήματα ένα απλό καρδιογράφημα δεν αρκεί….

Σχετικά άρθρα:


Στην ίδια κατηγορία..
Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο για τέσσερις μήνες λόγω εργασιών ΜετρόΝέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο για τέσσερις μήνες λόγω εργασιών Μετρό

Η ανακοίνωση της τροχαίας Θεσσαλονίκης


Αρχαιολόγοι για Μετρό: Ιεραρχούν υψηλότερα το ίδιον όφελος από το δημόσιο συμφέρονΑρχαιολόγοι για Μετρό: Ιεραρχούν υψηλότερα το ίδιον όφελος από το δημόσιο συμφέρον

Λανθασμένη η χάραξη της γραμμής του Μετρό εξ αρχής


Χωρίς σχολείο τα νήπια των ρομά στον οικισμό Αγία Σοφία στη ΘεσσαλονίκηΧωρίς σχολείο τα νήπια των ρομά στον οικισμό Αγία Σοφία στη Θεσσαλονίκη

Στο δήμο Δέλτα


Χρ. Γιαννούλης: Αυτοκράτωρ Πρωθυπουργός - Ψεύτικο το δίλημμα για το ΜετρόΧρ. Γιαννούλης: Αυτοκράτωρ Πρωθυπουργός - Ψεύτικο το δίλημμα για το Μετρό

Άνοιξε από το πουθενά το θέμα του σταθμού Βενιζέλου


Παρεμβάσεις για την ενίσχυση  δομών υποστήριξης παιδιών στη ΘεσσαλονίκηΠαρεμβάσεις για την ενίσχυση δομών υποστήριξης παιδιών στη Θεσσαλονίκη

Από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας


Επίθεση μέρα μεσημέρι σε γυναίκα για να της κλέψουν αλυσίδα από τον λαιμόΕπίθεση μέρα μεσημέρι σε γυναίκα για να της κλέψουν αλυσίδα από τον λαιμό

Σε εξέλιξη οι έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών


Οι διακοπές ύδρευσης σήμερα Δευτέρα στη ΘεσσαλονίκηΟι διακοπές ύδρευσης σήμερα Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη

Σύμφωνα με τις αναρτήσεις της ΕΥΑΘ


Τελευταίο δρομολόγιο για το καραβάκι ΠοσειδώνΤελευταίο δρομολόγιο για το καραβάκι Ποσειδών

Ραντεβού τον Απρίλιο του 2020


Εργασίες συντήρησης στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης - ΑεροδρομίουΕργασίες συντήρησης στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης - Αεροδρομίου

Από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας


Οι έλεγχοι της αστυνομίας στη Θεσσαλονίκη το τελευταίο τετράμηνοΟι έλεγχοι της αστυνομίας στη Θεσσαλονίκη το τελευταίο τετράμηνο

Συνελήφθησαν 466 άτομα



goTHESS

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ NEA

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΟΛΥ
Νεότερα σχολιασμένα:
Κοινωνικό