Top
gothess Home Page
follow
facebook twiter
Γιορτάζουν σήμερα: Φιλήμων Βαλέριος Σεσίλια
Θεατρική παράσταση
ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
13-9-2019

Τσίπρας: Επιστρέψαμε στην κανονικότητα της διαπλοκής και των αποζημιώσεων σε εργολάβους

Προσπαθούν να ξανακάνουν το μετρό Θεσσαλονίκης ανέκδοτο..

Τσίπρας: Επιστρέψαμε στην κανονικότητα της διαπλοκής και των αποζημιώσεων σε εργολάβους
fontsize

«Τα τελευταία τρία χρόνια καταφέραμε να τρέξουμε το μετρό της Θεσσαλονίκης τρεισήμισι φορές πιο γρήγορα από ότι τα δέκα προηγούμενα χρόνια», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας μετά τη συνάντησή του με την Κίνηση Πολιτών Θεσσαλονίκης για την προστασία πολιτιστικής κληρονομιάς και τον πρώην Δήμαρχο, Γιάννη Μπουτάρη.

Ο Αλέξης Τσίπρας αφού αναφέρθηκε στην πρόοδο του έργου επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ συμπλήρωσε στρέφοντας τα βέλη του στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «εγώ θα έλεγα ότι δεν πρόκειται για γκάφα, ούτε για προχειρότητα, ούτε για ερασιτεχνισμό, αλλά πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό και ωραίο δώρο στον νέο εθνικό εργολάβο, ο οποίος από αυτή την καθυστέρηση στην πλάτη των πολιτών της Θεσσαλονίκης, θα κερδίσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις -ίσως περισσότερα από όσα θα διεκδικούσε αν τον αφήναμε και δεν τον σταματούσαμε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, να αυξήσει τα διόδια στην Αττική Οδό».

Συγκεκριμένα, μετά τη συνάντησή του με την κίνηση Πολιτών Θεσσαλονίκης για την προστασία πολιτιστικής κληρονομιάς και τον πρώην Δήμαρχο, Γιάννη Μπουτάρη, είπε ο Αλέξης Τσίπρας:

«Είχα την ευκαιρία να ενημερωθώ από την Κίνηση Πολιτών και από τον πρώην δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη, που παίζει έναν καθοριστικό ρόλο στις προσπάθειες αυτής της κίνησης, για την κινητοποίηση των πολιτών της Θεσσαλονίκης απέναντι σε μια -από ό,τι φαίνεται- προσπάθεια να ξαναγίνει το μετρό της Θεσσαλονίκης ανέκδοτο. Μετά από πάρα πολλά χρόνια, δυστυχώς επιστρέφουμε στην κανονικότητα των καθυστερήσεων, των υπέρογκων αποζημιώσεων στους εργολάβους και της βάναυσης αδιαφορίας απέναντι στην πολιτιστική κληρονομιά της πόλης, και άρα στην ταυτότητα της πόλης.

Τα τελευταία τρία χρόνια καταφέραμε να τρέξουμε το μετρό της Θεσσαλονίκης τρεισήμισι φορές πιο γρήγορα από ότι τα δέκα προηγούμενα χρόνια. Αρχές του 2016 ήμασταν στο 30% του έργου και έχουμε φτάσει στο 75%. Ήδη έχει κατασκευαστεί στο σύνολό της η γραμμή του μετρό. Βεβαίως, στον σταθμό Βενιζέλου μένει η κατασκευή. Αλλά ακόμα και στο σταθμό Βενιζέλου που έχουν βρεθεί αρχαιότητες, έχει ήδη κατασκευαστεί η σήραγγα.

Ο σχεδιασμός μας ήταν τέλη του 2020, δηλαδή σε έναν χρόνο από τώρα περίπου, το μετρό να αποδοθεί στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, καθώςυπάρχει έτοιμη η μελέτη που αφορά την ανάδειξη των αρχαιοτήτων. Εγώ έχω επισκεφθεί τον χώρο, και πραγματικά, πρόκειται για μοναδικά ευρήματα, καθώς είναι ατόφια η παλιά ρωμαϊκή Εγνατία Οδός για 80 περίπου μέτρα, ένας εθνικός θησαυρός, ο οποίος τώρα βάναυσα κακοποιείται.

Αλλά το χειρότερο δεν είναι αυτό. Το χειρότερο είναι ότι από τοψευδοδίλλημα «ή αρχαία ή μετρό», εμείς καταφέραμε να προχωρήσουμε στη λύση «και αρχαία και μετρό» και τώρα δυστυχώς περνάμε στο «ούτε αρχαία ούτε μετρό». Διότι, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης, δυστυχώς, αντί για τέλη του 2020, θα έχουν την ευκαιρία –και εάν, λέω εγώ– να δουν το μετρό να λειτουργεί την άνοιξη του 2023.

Θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για μια γκάφα, για μια προχειρότητα από πλευράς του πρωθυπουργού, ο οποίος ήρθε στην ΔΕΘ και έδωσε “πάσα” στο νέο εθνικό εργολάβο, παραδεχόμενος καθυστερήσεις που δεν υπάρχουν. Εγώ θα έλεγα ότι δεν πρόκειται για γκάφα, ούτε για προχειρότητα, ούτε για ερασιτεχνισμό, αλλά πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό και ωραίο δώρο στον νέο εθνικό εργολάβο, ο οποίος από αυτή την καθυστέρηση στην πλάτη των πολιτών της Θεσσαλονίκης, θα κερδίσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις -ίσως περισσότερα από όσα θα διεκδικούσε αν τον αφήναμε και δεν τον σταματούσαμε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, να αυξήσει τα διόδια στην Αττική Οδό.

Αυτή είναι η πραγματικότητα. Θέλω να μιλάω έξω από τα δόντια.Δυστυχώς επιστρέψαμε στην κανονικότητα της διαπλοκής και των αποζημιώσεων σε εργολάβους, στην πλάτη, όμως, των αναγκών των πολιτών της Θεσσαλονίκης, που επιτέλους μετά από τόσα χρόνια δικαιούνται το μετρό, και βέβαια εις βάρος της πολιτιστικής ταυτότητας και της πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης.»

ΠΗΓΗ koutipandoras.gr





Στην ίδια κατηγορία..

Συνελήφθη   20χρονος ομογενής για ληστείες σε καταστήματα ψιλικών στο κέντρο της πόληςΣυνελήφθη 20χρονος ομογενής για ληστείες σε καταστήματα ψιλικών στο κέντρο της πόλης

Με την απειλή όπλων αφαίρεσε από τα καταστήματα χρηματικά ποσά και εισιτήρια



Φωτιά σε διαμέρισμα στο κέντρο της ΘεσσαλονίκηςΦωτιά σε διαμέρισμα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Δεν κινδύνευσε κάποιος από τους ενοίκους


Πρωτόκολλο συνεργασίας θα υπογράψουν ΑΠΘ και Δήμος ΚαλαμαριάςΠρωτόκολλο συνεργασίας θα υπογράψουν ΑΠΘ και Δήμος Καλαμαριάς

Πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ των δύο πλευρών


Ένοπλη ληστεία σε κατάστημα των ΕΛΤΑ στον ΛαγκαδάΈνοπλη ληστεία σε κατάστημα των ΕΛΤΑ στον Λαγκαδά

Αφαίρεσαν άγνωστο χρηματικό ποσό


Περιοδείες του Λεωνίδα Στολτίδη  στη Β’ ΘεσσαλονίκηςΠεριοδείες του Λεωνίδα Στολτίδη στη Β’ Θεσσαλονίκης

Την Παρασκευή 22 και το Σάββατο 23 Νοεμβρίου


Ζέρβας: Ανησυχούμε για την αύξηση των ροώνΖέρβας: Ανησυχούμε για την αύξηση των ροών

Η Ε.Ε. πρέπει να δώσει λύσεις..



Ιρανός κατηγορείται  ότι προκάλεσε φθορές στο «Παλατάκι»Ιρανός κατηγορείται ότι προκάλεσε φθορές στο «Παλατάκι»

Ταυτοποιήθηκε ως δράστης κατόπιν έρευνας



goTHESS

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ NEA

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΟΛΥ