Όπως τόνισε ο κύριος Ταχιάος, σημειώνονται και σε άλλα τμήματα καθυστερήσεις και ελλείψεις, ενώ επανέλαβε ότι στόχος είναι η παράδοση του μετρό σε χρήση στις αρχές του 2023, παρότι γίνονται προσπάθειες για εμπορική λειτουργία ,ακόμη και στα τέλη του 2022.
"Σε έναν βαθμό για την καθυστέρηση ευθύνεται η επιλογή για τον Σταθμό Αγίας Σοφίας, καθώς επίσης και το γεγονός ότι δεν έχουν εγκριθεί κάποιες μελέτες τόσο για τη βασική γραμμή, όσο και για την επέκταση της Καλαμαριάς, αλλά ευθύνεται και ο σταθμός Βενιζέλου" σημείωσε χωρίς να επεκταθεί σε περαιτέρω λεπτομέρειες για τις μελέτες και πρόσθεσε ότι "μέσα στην εβδομάδα ξεκινά η σκυροδέτηση της πλάκας της Εγνατίας, στο κομμάτι της νότιας πλευράς".
«Δεν έχει παρθεί απόφαση από την σημερινή διοίκηση της Αττικό Μετρό ή από την κυβέρνηση ότι παρατείνεται το έργο για να γίνει ο σταθμός της Βενιζέλου. Έχει αποφασιστεί ότι ο σταθμός Βενιζέλου θα πρέπει να κατασκευαστεί στο ίδιο χρονοδιάγραμμα, στο οποίο οδηγείται αναγκαστικά το έργο. Έτσι όπως το παραλαμβάνουμε σήμερα εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να παραδοθεί για λειτουργία στην πόλη πριν από τα τέλη του 2022. Αντί να μεταφέρουμε την κατασκευή του σταθμό Βενιζέλου στο απώτερο μέλλον με μεγάλη πιθανότητα να μην κατασκευαστεί ποτέ, κάτι που θα είναι καταστροφικό για το έργο, αυτό που προσπαθούμε είναι να φέρουμε πιο μπροστά τον χρόνο λειτουργίας του έργου», τόνισε σε δηλώσεις του στον σταθμό της Αγίας Σοφίας, ο κ. Ταχιάος.
"Επισκεπτόμαστε διάφορα σημεία στα οποία εκτελείται έργο στη Θεσσαλονίκη. Θέλουμε να επισκεφθούμε όλους τους σταθμούς. Βλέπουμε την πρόοδο που έχει συντελεστεί. Σημασία έχει η επιτάχυνση του έργου έτσι ώστε να πετύχουμε τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί" τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ.
ΠΗΓΗ ΔΕΠΘΕ