Στις 13 Απριλίου του 2021 δημοσιεύτηκε η είδηση: Εκείνη τη μέρα, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωνε περήφανα ότι «Το 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό».
Ο κ. Γιώργος Καραγιάννης σημείωσε ότι το έργο συνεχίζεται κανονικά, παρά την μικρή καθυστέρηση που υπάρχει με την απόφαση του ΣτΕ για το σταθμό «Βενιζέλου» λόγω CΟVID ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα «τρέξει» ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας.
«Η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό το 2023, ότι είχαμε δεσμευτεί εξαρχής», είπε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών. «Η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα ολοκληρωμένο Μετρό, ένα Μετρό που της αξίζει από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη και 6 μήνες μετά θα μπει και η Καλαμαριά», τόνισε με έμφαση.
Φυσικά, Μετρό δεν έχει η Θεσσαλονίκη μία ημέρα πριν κλείσει το 2022. Κι αν ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει την τάση να ξεχνάει και να συγχωρεί, η ψηφιακή καταγραφή δεν χαμπαριάζει από τέτοια. Μετρό η Θεσσαλονίκη δεν έχει και δεν θα έχει για πολύ καιρό - κάποιοι πιστεύουν πως δεν θα έχει ποτέ.
Απλήρωτοι εδώ και δύο μήνες χωρίς να έχουν λάβει δώρο Χριστουγέννων
Απλήρωτοι εδώ και δύο μήνες (Νοέμβριος, Δεκέμβριος) είναι 80 εργαζόμενοι στον τομέα της φύλαξης του Μετρό Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, σύμφωνα με καταγγελία, δεν έχει καταβληθεί ούτε το δώρο Χριστουγέννων.
Όπως αναφέρεται σε έγγραφο που έφερε στη δημοσιότητα το Open, οι εργαζόμενοι απευθύνθηκαν στην επιθεώρηση εργασίας με την ίδια να απαντά για ραντεβού στα μέσα Μαρτίου του 2023.
Ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, Νίκος Ταχιάος τόνισε, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, πως η κατασκευάστρια εταιρεία είναι κανονικά πληρωμένη.
Η εν λόγω εταιρεία είναι αυτή που πληρώνει τους υπεργολάβους της και επομένως και τους εργαζόμενους στη φύλαξη.