Στην Ελλάδα, το πρόγραμμα υλοποιείται από το Prince’s Trust International και την Κοιν.Σ.Επ. knowl για την Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση, σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες διαφόρων κλάδων.
Το πρόγραμμα συνδέει άμεσα την εκπαίδευση με πραγματικές ανάγκες της αγοράς. Σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες που έχουν ανοιχτές θέσεις εργασίας, εξειδικευμένοι εκπαιδευτικοί και επαγγελματίες διαφόρων κλάδων βοηθούν τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις απαραίτητες διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που αναζητούν οι εργοδότες από τους υποψήφιους εργαζόμενους.
Το πρόγραμμα εστιάζει στην αναντιστοιχία μεταξύ προσφερόμενων και ζητούμενων δεξιοτήτων σε συγκεκριμένους εργασιακούς τομείς και εμπλέκει τους εργοδότες στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος.
Προϋποθέσεις συμμετοχής:
Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, γραπτή και προφορική, είναι απαραίτητη
Τεχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας (VOIP & POTS)
Τεχνικές γνώσεις παραμετροποίησης και εξοπλισμών Internet
Βασικές γνώσεις συνδεσμολογίας εξοπλισμών Internet
Πτυχίο ΙΕΚ/ TEI σε τομείς πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών θα θεωρηθεί προσόν
Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση και σε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας θα θεωρηθεί προσόν
Ηλικία 18-30
Οφέλη της συμμετοχής:
Δωρεάν εκπαίδευση στις πρακτικές δεξιότητες που ζητάει η αγορά και απόκτηση εργασιακής εμπειρίας.
Καλλιέργεια των soft skills, ενίσχυση του επαγγελματικού προφίλ και τόνωση της αυτοπεποίθησής.
Υποστήριξη των δεξιοτήτων σε μία επαγγελματική συνέντευξη και δημιουργία ενός δυνατού βιογραφικού.
Οι υποψήφιοι ολοκληρώνοντας επιτυχώς την εκπαίδευση, μπορούν να διεκδικήσουν μία από τις 20 θέσεις που προσφέρει η Vodafone Greece, στηνΤεχνική Υποστήριξη Πελατών.