Πλέον, εάν αδειάσει η μπαταρία του αυτοκινήτου, υπάρχουν δύο τρόποι για να θέσουμε το όχημα σε κίνηση.
Ο πρώτος και γρηγορότερος, είναι με τη χρήση μιάς άλλης μπαταρίας την οποία μπορεί να έχουμε (σπάνιο) ή από την μπαταρία άλλου οχήματος. Για να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε την μπαταρία άλλου οχήματος θα πρέπει να συνδέσουμε τις δύο μπαταρίες, του άλλου οχήματος και του δικού μας με καλώδια. Τα καλώδια θα πρέπει να έχουν μεγάλη διατομή καθώς το ρεύμα που θα περάσει μέσα από αυτά είναι αρκετά αμπέρ. Τέτοια καλώδια πωλούνται ακόμη και σε βενζινάδικα και καλό θα είναι όλοι οι κάτοχοι οχημάτων να διαθέτουν ένα ζευγάρι.
Τα καλώδια έχουν δύο χρώματα, μαύρο και κόκκινο. Δεν υπάρχει κάποια κατασκευαστική διαφορά μεταξύ των καλωδίων, απλά έχουν διαφορετικό χρώμα για να μην τα μπερδέψουμε όταν θα συνδέσουμε τις δύο μπαταρίες.
Η σύνδεση των δύο μπαταριών πρέπει να γίνει παράλληλα - όρος που χρησιμοποιείται στα ηλεκτρολογικά - ηλεκτρονικά.
Κάθε μπαταρία έχει δύο πόλους που διακρίνονται με τα σύμβολα συν (+) και πλην (-) και αντίστοιχα με τα χρώματα κόκκινο και μαύρο. Το μαύρο αντιστοιχεί στον αρνητικό πόλο και το κόκκινο στον θετικό.
Για να συνδέσουμε δύο μπαταρίες παράλληλα, θα πρέπει να συνδέσουμε τους ίδιους πόλους μαζί. Το μαύρο με το μαύρο και το κόκκινο με το κόκκινο.

Εάν η μπαταρία δεν είναι εντελώς ξεφόρτιστη, μία φόρτιση 2-3 ωρών είναι ικανή να δώσει αρκετό ρεύμα ώστε να εκκινήσει το όχημα.
Για να χρησιμοποιήσουμε τον φορτιστή, βγάζουμε την μπαταρία από το όχημα (μπορεί να γίνει και επί τόπου αν δεν υπάρχει περίπτωση κάποιου τυχαίου βραχυκυκλώματος), την τοποθετούμε σε ασφαλές σημείο (και πάλι υπό το φόβο βραχυκυκλώματος) και συνδέουμε την συσκευή φόρτισης με την μπαταρία, όπως είπαμε το μαύρο με το μαύρο και το κόκκινο με το κόκκινο.